meddelande, ring och alrmsignal! :D
Forum > Off Topic > meddelande, ring och alrmsignal! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
popohaejo
Elev |
10 nov, 2011 21:37 |
|
EmahS
Elev |
Ringsignal: Liar - Rains
Meddelande: "It is a message? It is a message? It is a message!" - Charlie Bewley som spelar Demetri i Twilightfilmerna Alarm: En sjukt irriterande låt. Har jag en bra låt så vaknar jag inte, eller så gillar jag den inte sen hah.
10 nov, 2011 21:40 |
|
Borttagen
|
Ringsignal: Dexter's Laboratory theme
SMS: R2D2-ljud (från Star Wars) Alarm: "Jingelbells, Batman smells" från en episod av Batman: The Animated Series. Har olika "teman" för vad jag ska ha för ljud och bilder i min mobil för tillfället - nu är det "the old times". Har faktiskt precis övergått från Harry Potter. I know, I'm a geek. 10 nov, 2011 22:07 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Sms: PLING PLING
Ringsignal: vet faktiskt inte o.O Alarm: TUT TUT TUT TUT låter typ som brandlarm... ![]()
10 nov, 2011 22:12 |
|
idalinapotter
Elev |
Meddelande: Nån HTC grej
Ringsignal: One Direction - Gotta be you Alarm: olika http://idalinabergman.tumblr.com/ 11 nov, 2011 15:02 |
|
Buddha
Elev |
Meddelande: Yoda säger: A message from the dark side, it is. typ
Ringsignal: Nån mysko låt som jag bytte till häromdan. Alarm: Använder aldrig alarmfunktionen på mobilen så jag vet inte. 11 nov, 2011 15:07 |
|
Borttagen
|
Meddelande: *knackknackknack*
Ringsignal: 20th century fox introgrejen Alarm: Har sämst alarm på min mobil, finns typ inga softa, byter hela tiden. Nu har jag dock en fruktansvärd som heter Cigar and Wine. Haha och, btw, jag behöver lite hjälp. Vill köpa en telefon, men undrar: är HTC Wildfire S bra? (sorry att det blev lite off topic) 11 nov, 2011 17:30 |
|
Borttagen
|
Medelanda: Plingplong
Ringsignal: The sims 3 Alarm: Muminsången 11 nov, 2011 17:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen