Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilka pairings shippar ni?

Forum > Harry Potter > Vilka pairings shippar ni?

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
Fang
Elev

Avatar


Lockita?
Ritman?
Rithart?

Lockman och Rita Skeeter.

15 okt, 2011 16:24

expelliarmus
Elev

Avatar


^ Åh, aweeeesome shipping! Den var ny för mig, men jag gillar den!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

15 okt, 2011 17:22

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Fang:
Lockita?
Ritman?
Rithart?

Lockman och Rita Skeeter.

Hahah, den var ny! Men nu när man tänker på det, så sjukt vad gulligt! :3 De är ju typ som gjorda för varandra ^^

wolfstar deserved better.

15 okt, 2011 19:15

Borttagen

Avatar


^ Ja båda är äckliga människor som lever av andra, inte ett direkt smickrande par.

Ron ♥ Hermione, har varit det sedan första boken typ. Djävligt drygt att behöva vänta till 7 boken innan det hände något bara. -.- x)

15 okt, 2011 19:26

accioron
Elev

Avatar


^ Nooo, det gör det ju bara mycket bättre!!!

15 okt, 2011 19:37

Borttagen

Avatar


^ Jo själva momentet blir ju bättre då, lite mer uppbyggnad och liknande. Men jag vet med mig att jag har väntat på att dem ska bli ett par i många böcker och blivit besviken varje gång det inte hände.

Men ja, det är nog bättre såhär:
Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. - Som sagt. :3

15 okt, 2011 19:40

accioron
Elev

Avatar


Haha, yeah know the feeling. Väntade typ hela HBP på att det skulle hända och sen gjorde det inte det och jag bara ''JUST GET REAL DAMNIT RONALD'' för let's face it, det hade kunnat hända om inte Ron skulle haft ~that thing with Lavender!

15 okt, 2011 19:43

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ Ja båda är äckliga människor som lever av andra, inte ett direkt smickrande par.

Ron ♥ Hermione, har varit det sedan första boken typ. Djävligt drygt att behöva vänta till 7 boken innan det hände något bara. -.- x)

Det är ju det som gör det så gulligt ^^ Då kan de lura varandre

Instämmer, det var SJUKT segt att vänta på dem <.< Men när det väl hände så hände det verkligen, så det var värt väntan

wolfstar deserved better.

15 okt, 2011 19:57

Pixie
Elev

Avatar


Drme, Draco + jag. Annars Får han para ihop sig med ett äpple Drapple ftw!

andra fina par e
Ron ♥ Hermione
Hagrid ♥ madame maxime
lavender ♥ seamus...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

15 okt, 2011 19:59

scarhead
Lärare

Avatar


jag shippar chickron, drapple och ludding i smyg med. fast romione går nog före chickron, men drapple och ludding som sagt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

15 okt, 2011 20:11

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Harry Potter > Vilka pairings shippar ni?

Du får inte svara på den här tråden.