Idag började jag gråta för att...
Forum > Off Topic > Idag började jag gråta för att...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Jag har faktiskt inte gråtit idag, men gör det snart om jag fortsätter läsa denna tråden, vilket jag kommer göra.
Ni alla vet väl att ni får lov att skicka ett brev till mig om det är något eller om ni helt enkelt bara vill prata. Jag svara på allt c: Jag hjälper er gärna och gillar att göra er glada ^^ 14 okt, 2011 23:21 |
|
Borttagen
|
Grat nar jag for forsta gangen i mitt liv besokte min farfars grav.
14 okt, 2011 23:30 |
|
adliitam
Elev |
14 okt, 2011 23:31 |
|
Danzi
Elev |
För att jag faktiskt kommer sakna skolan och alla kompisar i tre veckor nu... :'(
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
14 okt, 2011 23:45 |
|
grodan-boll
Elev |
Grät när jag tänkte på alla personer jag saknar men som inte kommer tillbaka
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 14 okt, 2011 23:54 |
|
Borttagen
|
Grinar för att min katt är så jävla fin på alla sätt och vis ♥ en sann vän
15 okt, 2011 00:24 |
|
Ida S
Lärare |
Blev lite tårögd av att se att min mugglisdrake dött : ( RIP Ray Buedo!
"we live together, and harry does all the cooking." 15 okt, 2011 11:21 |
|
Luna 1
Elev |
Nu började jag precis gråt av lycka för att ÄNTLIGEN träffa tjejen jag typ inte sätt på flera månader! Jag ha rkänt henne hela mitt liv, ja, HELA mitt liv. Vi träffades på samma sjukhus som minimini-barn, haha xD Hon är två dagar äldre än mig, och hon kommer om typ tio minuter!
IIIIIIHHHHH!
Tumblr.
15 okt, 2011 11:24 |
|
The Deathly Hallow
Elev |
För några kvällar sen låg jag och tänkte gråta mig till sömns, jag hade börjat tänka på min klasskamrat som gick bort för några veckor sen och hur orättvist det är att en 15-åring ska behöva dö utan någon som helst anledning.
Då suger det att komma på att jag måste gå upp och kolla busstidstabeller inför morgondagen, så jag var tvungen att sluta gråta och ligga och läsa en stund för att återfå ett normalt ansikte och kunna visa mig i huset igen. But don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know 15 okt, 2011 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen