Pålägg på pannkaka?
Forum > Off Topic > Pålägg på pannkaka?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
kiwi, jordgubbar, nutella, socker, vaniljsocker och annat smaskigt
15 okt, 2011 21:58 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
15 okt, 2011 22:00 |
|
Hotissue
Elev |
Jaha.. tror jag förstår varför du blev förskräckt nu... Menade såklart kolasås... Cola sitter sådär per automatik. Men har aldrig hört talas om colasås... Undra om det finns :|
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
15 okt, 2011 22:00 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: En blandning av oboy och socker. 8D ^ THIIIS. ♥ 15 okt, 2011 22:02 |
|
Borttagen
|
Pannkaka iz nasty.
15 okt, 2011 22:10 |
|
Borttagen
|
Är smör ett vanligt pålägg på pannkakor? :O
Anyway... Ta allt gott du hittar i kylskåpet typ, mjukost kanske är jättegott på dem, t.ex? Nej men, man kan alltid testa, det kanske blir värsta succén! ;D 15 okt, 2011 22:15 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Jag vet jättemånga som äter pannkakor där dom brer på smör & sedan har på socker, så för mig känns det rätt vanligt.
Problemet var att det inte fanns något i kylskåpet som ens kunde passa :c
15 okt, 2011 22:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Okej, haha. :] ^ Jag vet jättemånga som äter pannkakor där dom brer på smör & sedan har på socker, så för mig känns det rätt vanligt. Problemet var att det inte fanns något i kylskåpet som ens kunde passa :c Synd. 15 okt, 2011 22:32 |
|
Ida S
Lärare |
Alltså jag läser hela tiden "Pålägg på spanska."
Nej men har jag sagt att jag avgudar blåbärssylt på allt? Så oftast brukar jag ha det på mina pannkakor : ) "we live together, and harry does all the cooking." 15 okt, 2011 22:52 |
|
Maharajah
Elev |
Jag brukar köra med nutella, och sedan bananskivor på det och därefter strö över det hela med kokos! Hur sinnessjukt gott som helst!
Tycker inte om kokos i vanliga fall och inte så banan förtjust heller för den delen, men mina vänner tvingade mig att smaka en gång och det är SINNESJUKT gott verkligen. Sinnet blir frälst för en lång period. Åt det faktiskt senast igår då jag har pannkaksparty med 2 vänner, haha! 15 okt, 2011 23:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen