Föräldrar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Brukar inte säga till mina föräldrar att jag älskar dom, men jag brukar kopiera sånahära jagälskarpappa/mamma grejer på fb och gilla såna sidor xD och så brukar jag krama dom godnatt ibland eller krama dom när dom ska bort/har varit borta
![]()
14 okt, 2011 20:23 |
|
cisssi7
Elev |
jag kramar dom varje dag,så ja,det är jag
14 okt, 2011 20:51 |
|
Borttagen
|
Jag kramar alltid mina föräldrar godnatt ;D
14 okt, 2011 20:53 |
|
f00nt
Elev |
Skrivet av expelliarmus: ^ Bara för att någon vet det så uppskattas det ändå när man säger det. Man kan aldrig säga en gång för mycket att man älskar någon. word, du påpekade ngt jag inte tänkt på : ) 14 okt, 2011 21:40 |
|
Borttagen
|
jag har ingen stor connection med mina föräldrar. om vi träffas, säger vi hej. vid middag sitter vi i tystnad och är klara på 5 minuter. vi är osociala helt enkelt. men det känns som att dom inte bryr sig ett dugg om vad jag har gjort på dagen liksom, så varför spela med? xD
15 okt, 2011 21:27 |
|
Ida S
Lärare |
Jag kramar mina föräldrar säkert en gång om dagen! Och godnatt säger vi alltid. Pappa är ofta bortrest men om vi inte kan prata i telefon skickar vi i alla fall sms
"we live together, and harry does all the cooking." 15 okt, 2011 21:52 |
|
hyperion
Elev |
Pappa och jag är rätt close. Fast vi har en mer retsam relation. Han mobbar mig, jag mobbar tillbaka osv. Och mamma kramar jag bara när jag har varit där och ska hem till pappa igen typ. Och jag älskar dig har vi inte sagt på vet inte hur länge. Vet ju att de gör det ändå liksom.
![]()
15 okt, 2011 21:55 |
|
Borttagen
|
Mina foraldrar ar idioter.
15 okt, 2011 22:12 |
|
mellanrum
Elev |
Har aldrig sagt att jag älskar dom till någon, skulle aldrig falla mig in att säga det till pappa för det gör jag inte. Kramar gör jag mamma heeela tiden, har typ inte kramat pappa sedan ... länge sedan i alla fall.
15 okt, 2011 22:15 |
|
whirlwinds
Elev |
jag har typ inte kramat mina föräldrar på flera år, inte sagt 'jag älskar dig' sedan jag var typ... jätteliten, om jag ens någonsin har gjort det.
:$
15 okt, 2011 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen