EXPELLIARMUS FANCLUB
Forum > Off Topic > EXPELLIARMUS FANCLUB
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
parkinson123
Elev |
14 okt, 2011 06:53 |
|
Luna 1
Elev |
14 okt, 2011 07:40 |
|
Borttagen
|
WHERE DO I SIGN UP? 8D
14 okt, 2011 14:51 |
|
Fang
Elev |
Jag är med!
Skrivet av expelliarmus: JAg är med i den också om det blir en.Älskar dig Jasminis. SNAAART SÅÅÅ! Förresten förtjänar jag inte en egen tråd, vi borde ha en Marathoner's fanclub istället ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 14 okt, 2011 14:54 |
|
joel9324
Elev |
14 okt, 2011 15:05 |
|
Borttagen
|
Jag är med ofc! ;D
14 okt, 2011 15:12 |
|
Li
Biträdande rektor |
Då vi fått en del synpunkter och åsikter om att fanclubs inte är jätteroligt för alla medlemmar på hemsidan, och att det dessutom blir väldigt många trådar med olika fanclubs som puttar ner övriga trådar i Off Topic, låses härmed alla sådana trådar.
Vill ni uppskatta och kärleka varandra (vilket är jättefint!) så ber vi er använda trådar så som Komplimang-tråden eller liknande Detta beslut tas i och med att även om en hel del tycker fanclubs är jättekul, finns det medlemmar som blir ledsna av att inte få det. Då Mugglis vill sprida så mycket glad stämning som möjligt ser vi i Staff detta som den bästa lösningen. Kontakta gärna mig vid frågor! -låser- without something there is no nothing 15 okt, 2011 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen