Sjuk-tråden
Forum > Off Topic > Sjuk-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Remembrall
Elev |
Åhhhhhh :c
Var i stallet igårkväll med mamma och skulle rida, men kände mig plötsligt jättedålig - halsont, illamående och huvudvärk. Sket i ridningen och åkte hem, med feber. Så idag år jag hemma. Men det bästa är att det är lov om två dagar så man missar liksom inget i skolan, typ. Det sämsta är att jag ska till tandläkaren och dra ut två tänder imorgon och jag vet inte om jag kommer vara sjuk då också, eller inte. :c
20 dec, 2011 11:52 |
|
annawpotter
Elev |
12 jan, 2012 19:36 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag börjar bli sjuk, men jag har inte råd att vara hemma den här terminen.... Jag får leva på halstabletter, smärtstillande och te i en vecka till bara
12 jan, 2012 19:41 |
|
Lilla ugglan piggelin
Elev |
Jag har vattkoppor!
“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars) 12 jan, 2012 20:32 |
|
OliverPhelps
Elev |
Aww!♥ Jag minns när jag hade det... Inte den bästa tiden i mitt liv.. Jag är lite förkyld men annars mår jag bra! c:
12 jan, 2012 20:33 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Jag har feber jätte jobbigt.=(
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 15 feb, 2012 08:41 |
|
95mas
Elev |
16 feb, 2012 09:39 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag har feber och huvudvärk, svullna bihålor och är allmänt trött, tredje dagen hemma
without something there is no nothing 16 feb, 2012 09:57 |
|
Borttagen
|
Jag har världens konstigaste frossa. Fryser till och från hela tiden och sen är jag förkylda i ögonen så den rinner hela tiden. Skulle egentlig ha vaccinerats idag mot röda hund och så.. Men jag blev sjuk istället :'(
16 feb, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Är förkyld och hostar
16 feb, 2012 10:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen