Halloween!
Forum > Off Topic > Halloween!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sarah Weasley
Elev |
Jag ska inte fira det på nått vis, nu i år ska hela skolan klä ut sig runt halloween asså en halloween dag typ
Hogwarts will always be there to welcome you home.. 13 okt, 2011 18:26 |
|
JoLizz
Elev |
13 okt, 2011 18:27 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av JoLizz: Är man för gammal att gå bus eller godis om man går i nian? O.o Jag tänker gå och jag går i åttan, så jag tycker inte att nian är för gammalt 13 okt, 2011 18:28 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av JoLizz: Är man för gammal att gå bus eller godis om man går i nian? O.o Jag tänker gå och jag går i åttan, så jag tycker inte att nian är för gammalt Menar det!!!
![]()
13 okt, 2011 18:29 |
|
IamAK
Elev |
såg nyss att det finns läskiga masker att köpa utanför matcentrumet i området jag bor i. får lust att köpa såna och gå omkring med mina kompisar och skrämma folk på halloween xD haha.
13 okt, 2011 18:30 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av JoLizz: Skrivet av Enchanted: Skrivet av JoLizz: Är man för gammal att gå bus eller godis om man går i nian? O.o Jag tänker gå och jag går i åttan, så jag tycker inte att nian är för gammalt Menar det!!! Gör det! 13 okt, 2011 18:30 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Du sa de.. i lördags XD Hahah x)) wolfstar deserved better. 13 okt, 2011 19:19 |
|
Nintendo64
Elev |
jag vill typ gå bus eller godis..men alla mina vänner är så vuxna av sig...är ju ändå snart 19 (a)
men annars så ska jag försöka få min sötpojke att titta på skräckisar hela natten lång
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
13 okt, 2011 19:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JoLizz: Är man för gammal att gå bus eller godis om man går i nian? O.o Skrivet av Enchanted: Skrivet av JoLizz: Är man för gammal att gå bus eller godis om man går i nian? O.o Jag tänker gå och jag går i åttan, så jag tycker inte att nian är för gammalt Kan inte nu pinna ner er hit till Uppsala så går vi alla tre tillsammans? 13 okt, 2011 19:27 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JoLizz: Är man för gammal att gå bus eller godis om man går i nian? O.o Skrivet av Enchanted: Skrivet av JoLizz: Är man för gammal att gå bus eller godis om man går i nian? O.o Jag tänker gå och jag går i åttan, så jag tycker inte att nian är för gammalt Kan inte nu pinna ner er hit till Uppsala så går vi alla tre tillsammans? Det skulle vara awesome!!
![]()
13 okt, 2011 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen