Hur tar du dig till skolan?
Forum > Off Topic > Hur tar du dig till skolan?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MoonlightDreams: Cyklar året om. Tar kanske 5 minuter ^^ Bor i stan eller? Hos mig blir det för mycket snö. 10 okt, 2011 20:32 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: high five!!Skrivet av GinnyOlivia: Går, det tar mellan 20 och 30 sekunder, om jag skyndar mig. Bor granne med skolan. ![]()
10 okt, 2011 20:32 |
|
Cyachi
Elev |
30 minuter gång
+ 35 minuter pendeltåg + 15 minuter buss + 5 minuter gång = 85 minuter! Galet... 10 okt, 2011 20:35 |
|
Borttagen
|
Cyklar i typ tre minuter till busshållplatsen. Sen tar jag bussen vilket tar... 25 min. e______e
Drar hemmifrån halv åtta på morgonen, bussen kommer kvart i och är vid skolan tio över... Börjar tjugo över. 10 okt, 2011 20:35 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av superman: Brukar promenera vilket tar kanske 40 minuter, men just nu spökar min hälinflammation sönder så jag tar bussen istället vilket tar en dryg halvtimme. Eller asså, det beror på. Om jag kommer någon sekund för sent till busshållplatsen missar jag bussen från Odenplan och kommer för sent. Men i praktiken tar den en dryg halvtimme Usch Usch med hälinflammation. Ja, det är rätt jobbigt. Håller dock på att gå tillbaka lite nu och har bokat möte med reumatikdoktorn så det ska nog lösa sig 10 okt, 2011 20:36 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av superman: Yay vad ägigt. Lyckatill hälen. Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av superman: Brukar promenera vilket tar kanske 40 minuter, men just nu spökar min hälinflammation sönder så jag tar bussen istället vilket tar en dryg halvtimme. Eller asså, det beror på. Om jag kommer någon sekund för sent till busshållplatsen missar jag bussen från Odenplan och kommer för sent. Men i praktiken tar den en dryg halvtimme Usch Usch med hälinflammation. Ja, det är rätt jobbigt. Håller dock på att gå tillbaka lite nu och har bokat möte med reumatikdoktorn så det ska nog lösa sig
10 okt, 2011 20:43 |
|
ebbavladimir
Elev |
Jag cyklar, varje dag. Vare sig det är regn och rusk, storm, 1 m snö, åska eller orkan. Jag cyklar but I hate it!
10 okt, 2011 20:44 |
|
Luna 1
Elev |
10 okt, 2011 20:44 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MoonlightDreams: Cyklar året om. Tar kanske 5 minuter ^^ Bor i stan eller? Hos mig blir det för mycket snö. Jag bor mitt ute i ingenstans och kan ändå cykla året om
http://nouw.com/ellenfelixson/
10 okt, 2011 20:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MoonlightDreams: Cyklar året om. Tar kanske 5 minuter ^^ Bor i stan eller? Hos mig blir det för mycket snö. Jag bor mitt ute i ingenstans och kan ändå cykla året om Jag bor i Stockholm, inte mitt inne i stan men kan ändå inte cykla på vintern! Det blir till att pulsa varje dag. Vi har jätttemycket snö! Inte mig emot, det är kul. 10 okt, 2011 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen