Vilken är bäst???
Forum > Harry Potter > Vilken är bäst???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
14 okt, 2011 10:38 |
|
Tonkss
Elev |
14 okt, 2011 12:16 |
|
TheGalleon
Elev |
Jag tycker att alla är helt underbara! Det går verkligen inte att välja en som är bättre en en annan. Hela storyn hänger ihop på ett super bra på sätt, det finns inga kryp-hål någonstans. Alla passa så himla bra ihop. Men om jag ska välja en så är det nog sjuan, den har jag iaf läst flest gånger. Den är speciellt spännande eftersom det är den sista och slutstriden är ju i den. Allt slutar lixom. Men alla är underbara!
__________________________________________ "She only likes you because you are the chosen one." "But I AM the chosen one..." 14 okt, 2011 13:30 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Harry Potter och hemligheternas kammare ♥
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
14 okt, 2011 16:31 |
|
Dramione99
Elev |
Flammande Bägaren!♥
14 okt, 2011 16:36 |
|
Toonks
Elev |
Fången från Azkaban.
14 okt, 2011 17:02 |
|
viktor
Elev |
jag vet inte jag tycker om alla
14 okt, 2011 17:53 |
|
Borttagen
|
Halvblodsprinsen och Dödsrelikerna, tror jag
14 okt, 2011 18:50 |
|
Borttagen
|
3an och 4 an
8 dec, 2011 20:15 |
|
Borttagen
|
1an, 2an och 4an
8 dec, 2011 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen