Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken är bäst???

Forum > Harry Potter > Vilken är bäst???

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ha! Vad är du för en Huffelfuffare butter?! Vill du ha LV tbx?!

14 okt, 2011 10:38

Tonkss
Elev

Avatar


Alla ♥ Men jag tycker den sista är extra spännande

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq32y7ZjVj1qeg6syo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyo2lrMV4x1rnalsco1_500.gif

14 okt, 2011 12:16

TheGalleon
Elev

Avatar


Jag tycker att alla är helt underbara! Det går verkligen inte att välja en som är bättre en en annan. Hela storyn hänger ihop på ett super bra på sätt, det finns inga kryp-hål någonstans. Alla passa så himla bra ihop. Men om jag ska välja en så är det nog sjuan, den har jag iaf läst flest gånger. Den är speciellt spännande eftersom det är den sista och slutstriden är ju i den. Allt slutar lixom. Men alla är underbara!
__________________________________________
"She only likes you because you are the chosen one."
"But I AM the chosen one..."

14 okt, 2011 13:30

Rawenclaw98
Elev

Avatar


Harry Potter och hemligheternas kammare ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi64.tinypic.com%2F2hol85u.gif................ Proud Ravenclaw................Newtina trash

14 okt, 2011 16:31

Dramione99
Elev

Avatar


Flammande Bägaren!♥

14 okt, 2011 16:36

Toonks
Elev

Avatar


Fången från Azkaban.

14 okt, 2011 17:02

viktor
Elev

Avatar


jag vet inte jag tycker om alla

14 okt, 2011 17:53

Borttagen

Avatar


Halvblodsprinsen och Dödsrelikerna, tror jag

14 okt, 2011 18:50

Borttagen

Avatar


3an och 4 an

8 dec, 2011 20:15

Borttagen

Avatar


1an, 2an och 4an

8 dec, 2011 20:17

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Vilken är bäst???

Du får inte svara på den här tråden.