Magiska svärord :D
Forum > Harry Potter > Magiska svärord :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pigilinis
Elev |
11 okt, 2011 21:14 |
|
Borttagen
|
Vilka bra svärord ni kommer med
Älskar dem 11 okt, 2011 21:32 |
|
parkinson123
Elev |
12 okt, 2011 06:44 |
|
joel9324
Elev |
12 okt, 2011 07:09 |
|
Toonks
Elev |
haha!
12 okt, 2011 14:45 |
|
Borttagen
|
Hahaha den var bra XD
12 okt, 2011 17:26 |
|
cannedcorn
Elev |
När jag är sur på någon brukar jag muttra "mugglarjävel" eller "smutsskalle", beror lite på vilket humör jag är på
13 okt, 2011 06:40 |
|
Ginnny
Elev |
Haha
13 okt, 2011 06:49 |
|
Dini99
Elev |
Hahaha!
Gu villka bra svordomar alla kmr på! Brukar inte typ Horace Snigelhorn säga -Vid merlins skägg! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 13 okt, 2011 07:58 |
|
Borttagen
|
Jag använder inte magiska svordommar. :c
Bara typ... SNABLARS! >:C, men det är ju inte magiskt... 13 okt, 2011 10:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen