Vad drömde du i natt?
Forum > Off Topic > Vad drömde du i natt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Vår elevassistent gav mig en stor godispåse och en Veckorevyn, och jag blev asglad. SPÄNNANDE VÄRRE.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 nov, 2011 10:12 |
|
Borttagen
|
Brukar aldrig komma ihåg, men idag gjorde jag det!
Tror att jag drömde att jag köpte ett linne med rosor från Kappahl...XD 1 nov, 2011 10:14
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 1 kl. 10:14
|
|
Smile
Elev |
Jag drömde något konstigt det är det jag kommer ihåg
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
1 nov, 2011 10:14 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Jag drömde att Palptine från Star Wars lurade mig till den mörka sidan och döpte mig till Darth Earthius.
Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
1 nov, 2011 10:16 |
|
Borttagen
|
Stort gräl med i stort sett hela min familj, inte bra. Tur att det var en dröm "-"
1 nov, 2011 10:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Att jag satt i längst fram på ett fartyg på väg mot sydafrika, solen var riktigt varm men jag märkte det inte för att vinden blåste mycket mitt ute på det stora havet. Bakom mig gick sjömän och andra som arbetade på fartyget runt på däck och arbetade. Efter några minuter började jag se öknen i kanten av sydafrika, jag reste på mig och tittade bort mot land. Samtidigt sa jag till mig själv: "Det här är första dagen, på resten av mitt liv" Det var en av de mest fantastiska drömmar jag haft, varför just sydafrika, fartyget och den sandiga öknen kan nog några få av er mugglisar lista ut *hmmm, let me guesssss...* HRMtintinHRM? xP Typ XD.. fast störde mig på att jag var på de ondas sida i drömmen.. -.-' 1 nov, 2011 10:20 |
|
aggsih
Elev |
Jag drömde om honom & henne.
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 1 nov, 2011 17:03 |
|
Dini99
Elev |
Jag drömde bland annat (det ända jag Kmr ihåg
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 1 nov, 2011 17:07 |
|
seamus
Elev |
Jag drömde att Billy Mays kom tillbaks till livet och tänkte ta över världen och hade nu namnet Dr. Creator Offer.
Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
1 nov, 2011 17:18 |
|
Enchanted
Elev |
Drömde att jag hade engelska Dx
1 nov, 2011 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen