HP-Lajv i Uppsala!
Forum > Off Topic > HP-Lajv i Uppsala!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SnakeBitten
Elev |
Om jag kan komma lovar jag att komma tidigt och hjälpa till
"Those are my principles and if you don't like them... Well, I've got others." 10 okt, 2011 19:26 |
|
Grace
Elev |
Haha, jag kollade precis i kalendern och allhelgonahelgen ligger en vecka senare i år...
All people smile in the same language <3 10 okt, 2011 22:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Kommer tyvärr inte ha någon möjlighet till det. Prioriterar Stockholm dagen innan och min budget kommer inte acceptera en resa vidare till Uppsala och hem på det - och min hälsa och fritidsplanering kommer inte acceptera en massa stress inför 16dagarsjobbet som drar igång 1 november.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 okt, 2011 22:16 |
|
Grace
Elev |
^ Det är inte så dyrt att åka till Uppsala om man vet vart man ska gå...
All people smile in the same language <3 10 okt, 2011 23:13 |
|
SnakeBitten
Elev |
Skrivet av Grace: ^ Det är inte så dyrt att åka till Uppsala om man vet vart man ska gå... Might have to do the same thing... "Those are my principles and if you don't like them... Well, I've got others." 11 okt, 2011 07:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Grace: ^ Det är inte så dyrt att åka till Uppsala om man vet vart man ska gå... Skrivet av SnakeBitten: Skrivet av Grace: ^ Det är inte så dyrt att åka till Uppsala om man vet vart man ska gå... Might have to do the same thing... Är nu inte säkert att det blir just 30:e då jag kanske kommer ha förhinder då! Just nu lutar det mot 23 oktober eller 5 November! 11 okt, 2011 18:15 |
|
MonsterCookie
Elev |
^det är nog ganska smart att inte ta den 30:e då, eftersom många ska på Mugglisträffen i stockholm och inte kommer kunna ta sig hit :3
wolfstar deserved better. 11 okt, 2011 19:11 |
|
Borttagen
|
Men 23:e.. är det för tidigt tro?
11 okt, 2011 19:14 |
|
ikka
Elev |
Jag tror snarare att vi måste vänta tills senare, kanske till och med i vår, om vi vill att så många som möjligt ska komma...
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
11 okt, 2011 19:28 |
|
Borttagen
|
^ håller på att titta på datum
11 okt, 2011 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen