Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP-Lajv i Uppsala!

Forum > Off Topic > HP-Lajv i Uppsala!

1 2 3 4
Användare Inlägg
SnakeBitten
Elev

Avatar


Om jag kan komma lovar jag att komma tidigt och hjälpa till

"Those are my principles and if you don't like them... Well, I've got others."

10 okt, 2011 19:26

Grace
Elev

Avatar


Haha, jag kollade precis i kalendern och allhelgonahelgen ligger en vecka senare i år... Så jag hade fel med datumen. Det är nog inte kaos på kyrkogården den helgen men det är nog ändå bra att vara någon annanstans

All people smile in the same language <3

10 okt, 2011 22:14

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Kommer tyvärr inte ha någon möjlighet till det. Prioriterar Stockholm dagen innan och min budget kommer inte acceptera en resa vidare till Uppsala och hem på det - och min hälsa och fritidsplanering kommer inte acceptera en massa stress inför 16dagarsjobbet som drar igång 1 november.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 okt, 2011 22:16

Grace
Elev

Avatar


^ Det är inte så dyrt att åka till Uppsala om man vet vart man ska gå... Med SJ är det väldigt dyrt men med pendeltåg och upptåget blir det billigare. Jag vet dock inte om jag kan gå på både Stockholmsträffen och lajvet, jag måste nog välja Just nu lutar det mot Stockholmsträffen (förlåt alla Uppsala-bor).

All people smile in the same language <3

10 okt, 2011 23:13

SnakeBitten
Elev

Avatar


Skrivet av Grace:
^ Det är inte så dyrt att åka till Uppsala om man vet vart man ska gå... Med SJ är det väldigt dyrt men med pendeltåg och upptåget blir det billigare. Jag vet dock inte om jag kan gå på både Stockholmsträffen och lajvet, jag måste nog välja Just nu lutar det mot Stockholmsträffen (förlåt alla Uppsala-bor).


Might have to do the same thing...

"Those are my principles and if you don't like them... Well, I've got others."

11 okt, 2011 07:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Grace:
^ Det är inte så dyrt att åka till Uppsala om man vet vart man ska gå... Med SJ är det väldigt dyrt men med pendeltåg och upptåget blir det billigare. Jag vet dock inte om jag kan gå på både Stockholmsträffen och lajvet, jag måste nog välja Just nu lutar det mot Stockholmsträffen (förlåt alla Uppsala-bor).
Skrivet av SnakeBitten:
Skrivet av Grace:
^ Det är inte så dyrt att åka till Uppsala om man vet vart man ska gå... Med SJ är det väldigt dyrt men med pendeltåg och upptåget blir det billigare. Jag vet dock inte om jag kan gå på både Stockholmsträffen och lajvet, jag måste nog välja Just nu lutar det mot Stockholmsträffen (förlåt alla Uppsala-bor).


Might have to do the same thing...


Är nu inte säkert att det blir just 30:e då jag kanske kommer ha förhinder då! Just nu lutar det mot 23 oktober eller 5 November!

11 okt, 2011 18:15

MonsterCookie
Elev

Avatar


^det är nog ganska smart att inte ta den 30:e då, eftersom många ska på Mugglisträffen i stockholm och inte kommer kunna ta sig hit :3

wolfstar deserved better.

11 okt, 2011 19:11

Borttagen

Avatar


Men 23:e.. är det för tidigt tro?

11 okt, 2011 19:14

ikka
Elev

Avatar


Jag tror snarare att vi måste vänta tills senare, kanske till och med i vår, om vi vill att så många som möjligt ska komma...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

11 okt, 2011 19:28

Borttagen

Avatar


^ håller på att titta på datum återkommer

11 okt, 2011 19:37

1 2 3 4

Forum > Off Topic > HP-Lajv i Uppsala!

Du får inte svara på den här tråden.