5 saker ingen vet om dig
Forum > Off Topic > 5 saker ingen vet om dig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
1. Jag gillar att se på tecknat
2. Varje gång någon säger något som låter osannolikt tänker jag "ofta" 3. Jag är svårt datorberoende 4. I like short boys! 5. Jag säger till alla att jag hatar mexicosoppa men egentligen älskar jag det Luna 1: Jag visste 4 & 5!! Slytherin Pride 8 okt, 2011 15:50 |
|
Borttagen
|
1.Jag har jätte svårt att visa känslor, som om jag inte vill visa mig svag. Ibland vill jag gråta men kan inte, har inte gråtit inför någon sen jag var nyss fyllt 11...
2.Jag behöver vara själv regelbundet annars blir jag galen. 3.Jag pratar med mig själv. 4.Jag skriver dikter när jag mår dåligt. 5.Jag blir ofta typ sur på personer eller svartsjuk fast jag inte vill det. 8 okt, 2011 15:52 |
|
superman
Elev |
superman...
.. har världens komplex för sina revben. Dom sticker ut på helt fel sätt och ställe och bara förstör hela magen. .. är oerhört paranoid. .. är besatt av att intaget av kalorier ska bli bra, men bryr sig inte överhuvudtaget om vilken skit hon stoppar i sig för att uppfylla kvoten. .. byter kläder tre gånger per dag i snitt. .. släpper knappt in någon på riktigt. 8 okt, 2011 16:10 |
|
ikka
Elev |
1. Jag rakar mig aldrig, men det händer att jag stör mig något ofantligt på mina ögonbryn och noppar dem ibland.
2. Jag håller ofta mina åsikter för mig själv, dels för att jag är rädd för hur andra ska uppfatta mig och även för att jag är helkass på att argumentera. 3. Jag har väldigt höga krav på mig själv när det gäller skolarbete. Jag kan vara missnöjd med ett MVG-, trots att minustecknet inte syns i betyget. 4. Jag behöver köpa ny deo, men jag har varit för lat för att ta mig till affären, så jag snodde av mammas i morse... 5. Jag har fotvårtor, men så länge ingen utanför familj vet om det har jag inte orkat göra något åt saken. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
8 okt, 2011 17:14 |
|
Danzi
Elev |
- Jag har komplex för mina ben, tyckor dom är alldeles för smala.
- Jag har bott hos min pappa hela livet. - Jag har varit med i ''Hur många lingon finns det i världen''. - Jag älskar ugglor - Jag sover alltid med skrivbordslampan på (är mörkrädd). ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
8 okt, 2011 17:16
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 8 kl. 17:19
|
|
Luna 1
Elev |
8 okt, 2011 17:18 |
|
Borttagen
|
1. Jag är klaustrofobisk
2. Jag är liten av en patriot/nationalist. Jag växte upp i en familj där hemlandet spelar en stor roll. 3. Jag är liberal. 4. Jag drömmer om att bli jurist 5. Jag är översynt. 8 okt, 2011 17:19 |
|
Danzi
Elev |
Haha aa det har jag. Jag agerade statist i två scener där. Det var två scener som utspelade sig vid amatörjakten. I en av scenerna stod jag nästan precis bakom han som har huvudrollen och det var i scenen där han ska köpa något att äta. När han springer därifrån sen så springer han exakt mot mig haha. Jag syns dock inte ''/ men det var otroligt kul att få vara med ändå!
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
8 okt, 2011 17:22 |
|
Borttagen
|
Det finns mer saker om mig som ingen vet but it's best to keep it as a secret...
8 okt, 2011 17:24 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: 1. Jag är klaustrofobisk 2. Jag är liten av en patriot/nationalist. Jag växte upp i en familj där hemlandet spelar en stor roll. 3. Jag är liberal. 4. Jag drömmer om att bli jurist 5. Jag är översynt. Im också översynt.
8 okt, 2011 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen