Favorit i Idol?
Forum > Off Topic > Favorit i Idol?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
8 okt, 2011 00:39 |
|
Glittra
Elev |
Jag brukar inte titta på Idol, men efter att för någon vecka sedan insett att jag "känner" två stycken, så var jag ju bara tvungen att kolla. Eller okej, "känner" är fel ord. Snarare känner till, liksom. Men vet vilka både Molly och Linni är. Men åh, Molly är så otroligt grym att jag bara dör! Har dessutom hört henne sjunga i verkligheten, och det är ännu bättre. *dör*
Tycker dessutom att Amanda Fondell är awesome! :'3 8 okt, 2011 00:56 |
|
whirlwinds
Elev |
8 okt, 2011 00:59 |
|
Borttagen
|
OLLE! Så jävla härlig och så typiskt mig. Han kan underhålla samtidigt som han är jävligt duktig.
8 okt, 2011 08:11 |
|
Salle
Elev |
8 okt, 2011 08:19 |
|
scarhead
Lärare |
8 okt, 2011 09:26 |
|
Tonks-nea1
Elev |
8 okt, 2011 09:42 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av expelliarmus: - Moa är nog min favorit - Jag känner Frida Josefsson, som åkte ut i kvalet - Den 11 november ska jag se Idol live Moa är skitbra!
8 okt, 2011 09:53 |
|
Borttagen
|
olle
8 okt, 2011 10:32 |
|
Angus
Elev |
8 okt, 2011 10:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen