villket är det coolarste spöket
Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Angus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: Fast Peeves är ju inget spöke, han är en poltergeist Av spökena vet jag inte riktigt, men Nick är cool. Ja det har ni rätt i Men vad är en poltergist för något då? Vet att han är mer kompakt än ett spöke Jag vet faktiskt inte riktigt, men precis som du säger så är han mer kompakt än ett spöke. Det är därför han kan kasta saker m.m. Han är så himla cool! ![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
7 okt, 2011 19:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Angus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: Fast Peeves är ju inget spöke, han är en poltergeist Av spökena vet jag inte riktigt, men Nick är cool. Ja det har ni rätt i Men vad är en poltergist för något då? Vet att han är mer kompakt än ett spöke Jag vet faktiskt inte riktigt, men precis som du säger så är han mer kompakt än ett spöke. Det är därför han kan kasta saker m.m. Han är så himla cool! Läs längre ner i tråden så ser du svaret vi kom fram till Han har aldrig varit en människa alltså är han inte död 7 okt, 2011 19:48 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av scarhead: Sir Nicholas de Mimsy-Porpington ♥ han är sådär tråkig-skön, älskar när han får sina små utbrott på Ron under festmiddagarna. Förlåt att jag är perfektionist, men Parpington är det *Porpington, faktiskt. scarhead hade rätt all along! ♏︎ 7 okt, 2011 20:05 |
|
Borttagen
|
Peeves, fast han inte är något riktigt spöke, utan en poltergeist. Men Blodiga Baronen är cool.
7 okt, 2011 20:50 |
|
Borttagen
|
nästan huvudlöse nick
han är det bästa spöket enligt mej 7 okt, 2011 20:51 |
|
Borttagen
|
Missnöjda Myrtle såklart ! ! !
7 okt, 2011 20:53 |
|
Luna 1
Elev |
7 okt, 2011 20:55 |
|
ebbavladimir
Elev |
Supersöta Myrtle såklart!
7 okt, 2011 20:55 |
|
Borttagen
|
Missnöjda Myrtle, without a doubt!
7 okt, 2011 21:13 |
|
gabbe
Elev |
7 okt, 2011 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen