Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

villket är det coolarste spöket

Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket

1 2 3 4 5 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Angus
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ikka:
Fast Peeves är ju inget spöke, han är en poltergeist

Av spökena vet jag inte riktigt, men Nick är cool.


Ja det har ni rätt i

Men vad är en poltergist för något då?

Vet att han är mer kompakt än ett spöke

Jag vet faktiskt inte riktigt, men precis som du säger så är han mer kompakt än ett spöke. Det är därför han kan kasta saker m.m. Han är så himla cool!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fquizilla.teennick.com%2Fuser_images%2FB%2Fbloodyamerican%2F1044924657_gryffindor.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc07.deviantart.net%2Ffs29%2Ff%2F2010%2F085%2F7%2F6%2F76d2f6e2f3fa80cfaa79b49401554acd.png Be brave. Be strong. Be a Gryff!

7 okt, 2011 19:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Angus:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ikka:
Fast Peeves är ju inget spöke, han är en poltergeist

Av spökena vet jag inte riktigt, men Nick är cool.


Ja det har ni rätt i

Men vad är en poltergist för något då?

Vet att han är mer kompakt än ett spöke

Jag vet faktiskt inte riktigt, men precis som du säger så är han mer kompakt än ett spöke. Det är därför han kan kasta saker m.m. Han är så himla cool!


Läs längre ner i tråden så ser du svaret vi kom fram till

Han har aldrig varit en människa alltså är han inte död

7 okt, 2011 19:48

Katla
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av scarhead:
Sir Nicholas de Mimsy-Porpington ♥
han är sådär tråkig-skön, älskar när han får sina små utbrott på Ron under festmiddagarna.

Förlåt att jag är perfektionist, men Parpington är det

*Porpington, faktiskt. scarhead hade rätt all along!

♏︎

7 okt, 2011 20:05

Borttagen

Avatar


Peeves, fast han inte är något riktigt spöke, utan en poltergeist. Men Blodiga Baronen är cool.

7 okt, 2011 20:50

Borttagen

Avatar


nästan huvudlöse nick
han är det bästa spöket enligt mej

7 okt, 2011 20:51

Borttagen

Avatar


Missnöjda Myrtle såklart ! ! !

7 okt, 2011 20:53

Luna 1
Elev

Avatar


The Grey Lady (Fast hatade hur dem gjorde henne..)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

7 okt, 2011 20:55

ebbavladimir
Elev

Avatar


Supersöta Myrtle såklart!

7 okt, 2011 20:55

Borttagen

Avatar


Missnöjda Myrtle, without a doubt!

7 okt, 2011 21:13

gabbe
Elev

Avatar


the fat friar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Flegacy-cdn.smosh.com%2Fsmosh-pit%2F112010%2Fron-slug.gif

7 okt, 2011 21:15

1 2 3 4 5 ... 10 11 12

Forum > Harry Potter > villket är det coolarste spöket

Du får inte svara på den här tråden.