Jag tyckte jag såg ------ idag!
Forum > Off Topic > Jag tyckte jag såg ------ idag!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Väldigt random men jag drömde om expelliarmus idag haha!
8 okt, 2011 15:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Jag vet inte, men kan det va så att du har nån enäggstvilling? Skrivet av Borttagen: Jag är 100% säker på att jag såg expelliarmus i tunnelbanan till Åkeshov från Hagsätra igår. WHAT? WHAT A FUCK? Vem försöker sno mitt utseende? 8 okt, 2011 15:39 |
|
Celebikai
Elev |
8 okt, 2011 15:48 |
|
superman
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Precis som Dracos Tvillingsyster sa (sluta stjäla mina idéer Elsa) så går det en superman i sjuan i vår skola. Hon har typ exakt samma ögon, ansiktsform, mun och hår. Det är creepy... Maybe cause I've got a time turner...? Nej men seriöst vad läskigt! Ni måste visa bild 8 okt, 2011 16:17 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag tyckte att jag såg Kintsugi på bussen idag
8 okt, 2011 17:15 |
|
MonsterCookie
Elev |
Jag tyckte jag såg ikka idag. Efter mugglisträffen vi var på asså. Det var nån som cyklade förbi och som var jättelik! O_O
wolfstar deserved better. 8 okt, 2011 17:28 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Jag tyckte jag såg ikka idag. Efter mugglisträffen vi var på asså. Det var nån som cyklade förbi och som var jättelik! O_O Var det mugglisträff idag? Nice! Är ikka jättelik? 8 okt, 2011 17:30 |
|
ikka
Elev |
8 okt, 2011 17:38 |
|
MonsterCookie
Elev |
8 okt, 2011 17:40 |
|
EMELESEL
Elev |
8 okt, 2011 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen