det värsta med voldermort
Forum > Harry Potter > det värsta med voldermort
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Att han är så pruttigt ful ![]() 8 okt, 2011 11:21 |
|
expelliarmus
Elev |
8 okt, 2011 11:40 |
|
Borttagen
|
Det värsta med Lord Voldemort: Att han kallar sig Lord!!!!
8 okt, 2011 11:58 |
|
GinnyOlivia
Elev |
8 okt, 2011 12:01 |
|
viktor
Elev |
det är ju att han mördar folk hela tiden
9 okt, 2011 15:27 |
|
Borttagen
|
Enligt mig är det värsta att han tycker om att mörda folk, inklusive små barn, och att han är helt hjärtlös. ''
9 okt, 2011 15:33 |
|
tite
Elev |
alltså, fatta. det stavas ju ändå inte Voldermort. visa nu att ni faktiskt har läst böckerna tack.
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 9 okt, 2011 15:36 |
|
Borttagen
|
Det värsta med Voldemort är att han dödar folk för att bli starkare själv (kunna skapa horrokruxer).
Så himla själviskt asså! Och att han är en sån där jäkla idiot för den delen! Men vad blir det av en person som aldrig har fått känna känslan kärlek? 9 okt, 2011 15:38 |
|
annawpotter
Elev |
9 okt, 2011 15:48 |
|
Anapneo
Elev |
9 okt, 2011 15:49 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen