om du skule vara nån i hp vem skule du vara
Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hermione Granger fullt ut!
Men Hermiones dotter Rose Weasley skulle passa mig bra med, eller antagligen Ginny eller Hannah Abott 6 okt, 2011 22:04 |
|
Salle
Elev |
6 okt, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
Teddy, lupin, sirius eller neville
6 okt, 2011 22:22 |
|
Borttagen
|
Lupin, Sirius eller Voldemort.
Alla tre är intressanta karaktärer, att se allt ur Voldemorts perspektiv skulle vara riktigt ballt faktiskt - trotts att han är som han är. Sirius och Lupin är bara awesome. ^^ 6 okt, 2011 22:29 |
|
accioron
Elev |
Hm, jag tror att jag har en hel del likheter med Hermione (dock tror jag att det är extremt svårt att slå henne i smarthet, så nej, jag är garanterat inte lika klok). Speciellt då jag var runt 9-11 fick jag höra att jag ''var som Hermione Granger''. Jag var OTROLIGT jobbig i klassen, skulle ha koll på exakt allting, var rätt så bossig och ja, hade en tendens att vara en riktig know-it-all. Klasskompisarna kunde bli riktigt irriterade på mig
Förhoppningsvis så har jag vuxit upp lite i samma riktning som Hermione då jag är mer avslappnad nu än tidigare och prioriterar andra saker också, även om jag fortfarande är ambitiös och vill prestera och ja, you know. Så ja, har alltid relaterat en del till Hermione enda sedan jag var liten, really. Men Hermione är så mycket mer än intelligens och hårt arbete, och eftersom att jag har vuxit upp med henne lite som, jag vet inte, rolemodel? så har väl jag blivit inspirerad undermedvetet och kanske utvecklat vissa Hermione-aktiga tendenser. ![]() 6 okt, 2011 22:32 |
|
Anapneo
Elev |
Hermione, för jag tycker att vi är lite lika till sättet. (Plus att hon gifter sig med ron
Angelina Johnson, för att hon har varit tillsammans med Fred och är gift med George, hon är awesome på quidditch och hon är bara bra... Luna, för att jag älskar hennes personlighet. Och sedan, bara för att få se ur ett "badguy" perspektiv, så Bellatrix.
6 okt, 2011 23:12 |
|
Harry.p.Jonsson.
Elev |
Skulle vara nån från weslie alla utom percie och ginny för dom är kul nej inte ron men Harry Potter skulle inte vara Harry Potter utan ron
7 okt, 2011 07:20 |
|
Borttagen
|
Tom Riddle!
Nej, faktiskt inte hm... Ett av Harry & Ginnys barn, tänk bara vad awesome att ha den kända Harry Potter "The boy who lived" som pappa. 8D 7 okt, 2011 13:00 |
|
viktor
Elev |
jag vill nog vara weasly tvillingarna eller någon anan i familien
7 okt, 2011 19:43 |
|
Angus
Elev |
Jag skulle lungt vara Lee Jordan! Hur awesome hade det inte vart att få hänga med Fred och George och vara med på deras roliga ideer hela tiden?
![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
7 okt, 2011 19:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen