Tvillingtråden
Forum > Off Topic > Tvillingtråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jegli
Elev |
oj, nu känner jag mig rätt pantad^^
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 6 okt, 2011 20:13 |
|
childhoodlight
Elev |
6 okt, 2011 20:14 |
|
Jegli
Elev |
haha vad bra då^^
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. 6 okt, 2011 20:15 |
|
vicxie
Elev |
Min tvilling Jeglihar skapat denna tråd
6 okt, 2011 20:24 |
|
grodan-boll
Elev |
Hade jättegärna haft en tvilling, men tyvärr har jag inte det..avis på er alla som har en (;
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 6 okt, 2011 21:06 |
|
MissRuth
Elev |
Många tror att min syrra och jag är tvillingar
HannaLeah 6 okt, 2011 21:16 |
|
Borttagen
|
Jag skulle ha en tvilling men hon dog...
7 okt, 2011 18:11 |
|
Celebikai
Elev |
Jag vill väldigt gärna ha en tvillingsyster.
Min kompis sa en gång; "Vi kan ta min tvillingbror och göra om honom till en tjej så kan ni två bli systrar" x3 ![]()
8 okt, 2011 15:22 |
|
Ida S
Lärare |
Jag skulle vilja ha en tvillingbror. (Eller en storebror över huvud taget).
Får dock ofta höra att jag och min ett-år-och-nio-månader yngre syster är så lika att vi skulle kunna vara tvillingar. Vi är lika långa, men hon är blond, blåögd och smal, och jag är brunhårig, grön/gråögd och... inte-smal. O.o "we live together, and harry does all the cooking." 8 okt, 2011 16:53 |
|
Enchanted
Elev |
Jag får också höra att jag är jättelik min ett-år-och-6-månader yngre syster! Fast inte så lika att vi skulle kunna vara tvillingar, hon ser yngre ut
8 okt, 2011 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen