Emma Watson > ny hårfärg
Forum > Harry Potter > Emma Watson > ny hårfärg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Tänk på att man måste förnya sig, när hon klippte kort blev det hysteri och nu tycker folk att det är fult med hennes nya hårfärg.
Hon ville säkert prova något nytt och jag tycker verkligen att det var modigt sen kanske inte alla tycker om det för det, men nu när hon har kort hår så är det enkelt ätt färga det (you know inga svallande lockar). Så hon ville prova. Emma passar i allt 3 okt, 2011 21:18 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Snyggt!
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 3 okt, 2011 21:24 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Tänk på att man måste förnya sig, när hon klippte kort blev det hysteri och nu tycker folk att det är fult med hennes nya hårfärg. Hon ville säkert prova något nytt och jag tycker verkligen att det var modigt sen kanske inte alla tycker om det för det, men nu när hon har kort hår så är det enkelt ätt färga det (you know inga svallande lockar). Så hon ville prova. Emma passar i allt Tror inte att någon går emot att hon vill förnya sig, men det kommer ju alltid finnas olika åsikter angående saker och ting :-)
3 okt, 2011 21:29 |
|
hyperion
Elev |
3 okt, 2011 21:52 |
|
childhoodlight
Elev |
3 okt, 2011 21:53 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Maharajah: Skrivet av childhoodlight: 'Skrivet av SweetSweet: Ja, vackert! Tänkte färga till den fast mörkare. Jag tycker att hon passar i sin korta frisyr, men också i sin långa! Håret har ju däremot börjat växa ut nu. Undra om hon vill ha långt hår igen? :> Japp hon har sagt att hon har ångrat sig och hon önskar att hon hade långt hår igen har också läst det...någonstans...xD jag gillar verkligen en färgen på henne Ja eller hur, man minns inte riktigt var det var.. Men jag är helt säker på att jag har läst det och att det var en bra källa! 3 okt, 2011 22:41 |
|
Borttagen
|
Hon är så jäkla snygg! Det är inte många som passar så bra i kort hår som Emma. Önskar själv att jag hade ett ansikte och benstruktur som gjorde att jag kunde klippa och passa i pixiekort
Åh jag är så avundsjuk haha. Om jag var tvungen att byta utseende men någon så skulle jag lätt välja Emma. 3 okt, 2011 22:54 |
|
Borttagen
|
När vi är ändå är inne på Hermiones hår så har jag en fråga jag bara hört på ryktesvägar. Är Emma blond i sitt naturliga hår?
3 okt, 2011 22:55 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: När vi är ändå är inne på Hermiones hår så har jag en fråga jag bara hört på ryktesvägar. Är Emma blond i sitt naturliga hår? Ljusbrun!
3 okt, 2011 22:57 |
|
luckyBella
Elev |
3 okt, 2011 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen