Frukostvanor
Forum > Off Topic > Frukostvanor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hannaleah
Elev |
Pappa gjorde pannkakor till frukost... Supergott!!
Jag tycker det är galet att missa frukost och missar därför aldrig den. 2 okt, 2011 12:20 |
|
Borttagen
|
Äter gröt varje morgon
2 okt, 2011 12:22 |
|
axel
Elev |
ibland har jag ingen lust att äta
2 okt, 2011 12:22 |
|
Borttagen
|
Frukost är jätteviktigt för mig. Om det händer att jag försover mig jättemycket så prioriterar jag lätt att hinna trycka i mig någonting, än att fixa till mitt hår som ser ut som ett fågelbo. Får jag inte i mig frukost blir jag grinig hela dagen. Det behöver inte vara jättemycket (även om det är bäst, såklart) men utan en macka i magen så är jag en hemsk människa.
På helgerna äter jag väldigt onyttig frukost, för det finns ju rester från gårdagen. Höhö. Idag blev det en bit kladdkaka, en näve ostkrokar och en macka. YAY 2 okt, 2011 12:25 |
|
Roretta
Elev |
Det låter inte så positivt......
Berits hand touched fried chicken. /proud 2 okt, 2011 12:25 |
|
Borttagen
|
Roretta, oh I know. Ett av mina många fel, but I'm working on it!
2 okt, 2011 12:27 |
|
axel
Elev |
jag ska snart äta mat
2 okt, 2011 12:29 |
|
soratanaka
Elev |
Jag äter vanligtvis inte frukost, men är modern hemma så tar jag en macka. Mår illa efteråt dock. Brukar lätta det lite med te ibland.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 okt, 2011 12:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag älskar frukosten och har alltid gjort det! Det bästa är när man är på konvent och går upp tidigt. Då kan man äta frukost klockan 7 och sedan fortsätta vid 8-tiden och även ta någon frukt när tröttisar äter vid 9-tiden. ^^'
Jag mår jättedåligt om magen inte får frukost i sig inom en halvtimma. DOCK har jag den här sommaren slarvat så det står härliga till eftersom det ibland tog mig 3-4 timmar att hämta frukost. Jisses. Men nu är jag i fas igen och äter en tallrik fil med all bran + banan + russin + valnötter när jag är på jobbet och har istället frysta bär istället för all frukt och nötter hemma. ^_^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 okt, 2011 12:31 |
|
axel
Elev |
samma här jag måste ha frukost
2 okt, 2011 12:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen