Skåpnummer?
Forum > Off Topic > Skåpnummer?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mellanrum
Elev |
1 okt, 2011 15:48 |
|
Borttagen
|
412, underskåp, blääh
1 okt, 2011 15:56 |
|
Elderwand
Elev |
1 okt, 2011 15:57
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 1 kl. 15:58
|
|
grodan-boll
Elev |
Har 60 tror jag
Bi har inga över/underskåp varje skåp går från golv till tak (nästan) SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 1 okt, 2011 15:57 |
|
GodricH
Elev |
Äntligen fick jag ett överskåp efter hela 5 år med underskåp!,hursomhelst tror nr på skåpet är 27 eller 26
1 okt, 2011 16:00 |
|
Bugglan
Elev |
Jag har överskåp!
1 okt, 2011 16:01 |
|
cannedcorn
Elev |
Vi har tre rader skåp, våra är skitsmå :c
Men jag har högst upp, men kommer inte ihåg vilket nummer xd
1 okt, 2011 16:04 |
|
Smile
Elev |
Överskåp 257,,,tror jag det var
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
1 okt, 2011 16:07 |
|
Roretta
Elev |
.....Vårt gymnasium har små trälådebokhyllor utan lås. Haha. Inget nummer
Berits hand touched fried chicken. /proud 1 okt, 2011 16:30 |
|
Borttagen
|
ööverskååp like aa boosss
numero 666 >:'D 1 okt, 2011 16:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen