Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Pratar folk fortfarande i telefon?

Forum > Off Topic > Pratar folk fortfarande i telefon?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Salazar1
Elev

Avatar


Jag går i 6:an på mellanstadiet och har börjat prata myycket i telefon!!! Förut var det mest msn som gällde men inte för mig. jag är bara inne då och då

Slytherin Pride

30 sep, 2011 17:30

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Njeh, jag gillar inte att prata i telefon... Smsar hellre, eller snacka på msn. Jag tycker bättre om att skriva, för man kan tänka efter på ett helt annat sätt.
Om det blir en sådan mysko, wkward tystnad i telefonen kan man ju inte typ peta lite roligt på kompisen, le eller göra något random, som man kan irl. I telefonen är det bara... tyst när det är tyst. :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

30 sep, 2011 17:34

Borttagen

Avatar


Telefon, telefon... det blir rätt mycket av den varan hemma hos oss. Jag har varken msn eller facebook så jag kan inte komunicera på det sättet, men igentligen pratar jag inte så mycket i telefon, om man jämför med de andra i min familj...

30 sep, 2011 17:37

MoonlightDreams
Elev

Avatar


Jag brukar prata i telefon med Benjamin och ibland kan det bli ganska länge ^^ Men annars brukar jag väl för det mesta skicka meddelanden.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fk3lr9i.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi348.photobucket.com%2Falbums%2Fq338%2Fnicheni%2FSonja___Blutengel_Wallpaper__by_Bla.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2hi5g8m.jpg

30 sep, 2011 18:52

1 2 3 4

Forum > Off Topic > Pratar folk fortfarande i telefon?

Du får inte svara på den här tråden.