Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Otur?

Forum > Off Topic > Otur?

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Salazar1
Elev

Avatar


Samma här! Inte så svårt alls om man står på en skateboard och sedan trillar i en bake ohch andar man på skateboarden och rullar in! Näj, skoja bara det har inte hänt. Det hade varit otroligt isånafall. men samma sak hände fast jag åkte in i en buske och fick jädrans ont i ryggen

Slytherin Pride

27 sep, 2011 21:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vet faktiskt inte...
Jag vinner alltid i lotton, och de irriterar andra så det kan man väl kalla för otur?


lägg av, jag har aldrig vunnit något i hela mitt liv.
lotto eller något på grönan o.o

27 sep, 2011 21:20

sweetfia
Elev

Avatar


Jag har fått ca 6 sår på mina fingrar på grund av mitt skåp XD

Lite svårt att förklara

27 sep, 2011 21:22

Grace
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyOlivia:
Skrivet av expelliarmus:
Går alltid in i sidan av dörrar och väggar! Är sjukt dålig på att bedömma avstånd med andra ord.
Jag med! Typ aha, där är en dörr, den måste jag öppna, vänta lite, oj, aj, nu slog jag i den ju?!

Jag brukar inte gå in i öppna dörrar men jag försöker alltid öppna dem åt fel håll...

Senast idag gick jag fram till en dörr, läste "drag" och försökte trycka upp dörren... Fast det kanske inte är otur?

Att jag alltid försöker öppna dörrar åt fel håll kanske beror på nånting som hände för länge sen. Jag kom fram till en dörr det stod "RYCK" på så jag försökte rycka/dra upp dörren. Det fungerade förstås inte. Sen insåg jag att t:et hade lossnat och att det egentligen skulle stå "TRYCK"...

All people smile in the same language <3

27 sep, 2011 21:25

sweetfia
Elev

Avatar


ibland när jag tittar efter tråkiga böcker i bokhyllorna så gör jag så att alla böcker ramlar ner Jag vet inte hur jag gör det men jag är klumpig XD

27 sep, 2011 21:31

Edmund Rasper
Elev

Avatar


Tappar saker hela tiden.. men det kanske mer är ren klumpighet. Haha

Wäwä. The dark lord is coming!

27 sep, 2011 21:32

Borttagen

Avatar


räknas otur att alltid åka dit för saker? skyldig som oskyldig?
jag blir alltid anklagad eller busted... why me? you cruel world!

27 sep, 2011 21:34

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
räknas otur att alltid åka dit för saker? skyldig som oskyldig?
jag blir alltid anklagad eller busted... why me? you cruel world!

Jag är tvärtom, blir aldrig busted. Blir däremot anklagad och straffad när jag inte gjort något alls

27 sep, 2011 21:36

expelliarmus
Elev

Avatar


Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

27 sep, 2011 21:36

Borttagen

Avatar


det är väll det jag pratar om.. tror jag? eller alltså.
man kan ju antingen vara skyldig eller inte skyldig. jag åker dit på båda två o.o

27 sep, 2011 21:37

1 2 3 4 5

Forum > Off Topic > Otur?

Du får inte svara på den här tråden.