Skriva en bok om Mugglis
Forum > Off Topic > Skriva en bok om Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
26 sep, 2011 17:53 |
|
Elley
Elev |
Har börjat smått på en liten inledning nu
http://nouw.com/ellenfelixson/
26 sep, 2011 17:59 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Elley: Najs!Har börjat smått på en liten inledning nu ![]()
26 sep, 2011 18:03 |
|
Borttagen
|
Eftersom att det finns två Slytherin-reportrar kan det väl finnas två Ravenclaw? Jag skulle gärna hoppa in, är det okej GinnyOlivia och Elley? :]
26 sep, 2011 18:10 |
|
Elley
Elev |
26 sep, 2011 18:11 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det går bra, skriver in dig då! Varsågod och leta efter trådar! :' Eftersom att det finns två Slytherin-reportrar kan det väl finnas två Ravenclaw? Jag skulle gärna hoppa in, är det okej GinnyOlivia och Elley? :] ![]()
26 sep, 2011 18:13 |
|
Celebikai
Elev |
26 sep, 2011 18:22 |
|
Borttagen
|
Jag e på, kan man få skriva ett inlägg (där i kapitel 2) om våran mugglisträff i Uppsala? Skulle vara kul att bidra!
26 sep, 2011 19:46 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Absolut! Åh, tack för idén, jag ska skriva om Mugglisträffen i Sthlm i somras!! Kanske ska lägga till ett Mugglisträffs-kapitel, eller vad säger ni? Där kan det finnas en historik över Mugglisträffar, och så får man berätta lite om de man varit på! Jag e på, kan man få skriva ett inlägg (där i kapitel 2) om våran mugglisträff i Uppsala? Skulle vara kul att bidra! ![]()
26 sep, 2011 19:55 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Ägigt.Skrivet av Borttagen: Absolut! Åh, tack för idén, jag ska skriva om Mugglisträffen i Sthlm i somras!! Kanske ska lägga till ett Mugglisträffs-kapitel, eller vad säger ni? Där kan det finnas en historik över Mugglisträffar, och så får man berätta lite om de man varit på! Jag e på, kan man få skriva ett inlägg (där i kapitel 2) om våran mugglisträff i Uppsala? Skulle vara kul att bidra!
26 sep, 2011 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen