Hej då mugglis!
Forum > Off Topic > Hej då mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
25 sep, 2011 19:58 |
|
Luna 1
Elev |
25 sep, 2011 19:59 |
|
Borttagen
|
Hej då Lunis! ♥
25 sep, 2011 20:02 |
|
Borttagen
|
Ha det bra då... ehm
25 sep, 2011 22:42 |
|
Luna 1
Elev |
Så, nu är det bestämt att jag kommer lägga av med mugglis och bli inaktiv någon gång i denna vecka. Kommer skriva ett inlägg när här, så att ni har en halvtimme om ni vill skicka något meddelande ge någon komplimang, eller något innan jag "går".
Tumblr.
26 sep, 2011 07:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen