vilka hp filmer och böcker gillar ni och inte?
Forum > Harry Potter > vilka hp filmer och böcker gillar ni och inte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gillar verkligen inte sexan, eller i alla fall inte vissa saker med den! Den är alldeles för mörk, inte alls lika Harry Potter-ig som de tidigare filmerna.
28 sep, 2011 19:13 |
|
MissFniss
Elev |
Jag tycker av böckerna så är ettan tvåan och sjuan bäst. Av filmerna så är det nog...ettan (har inte sett sjuan del ett och två
28 sep, 2011 20:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag gillar verkligen inte sexan, eller i alla fall inte vissa saker med den! Den är alldeles för mörk, inte alls lika Harry Potter-ig som de tidigare filmerna. Precis så tycker jag också! Den är så dyster och o-magisk... 29 sep, 2011 18:09 |
|
Borttagen
|
Första och sista filmen är bäst. ^w^
29 sep, 2011 18:13 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Alla böcker är bra, men det tråkigaste i dom är när Harry är hos Dursley. Jo har verkligen fixat in Harrys känslor i boken, så när han är hos Dursleys är det lite halv tråkigt och på Hogwarts är det BÄST!
Men Halvblodsprinsen och Hemligheternas kammare är dom sämsta filmerna. Hemligheternas kammare har varit en av mina favoriter, men jag har sett den hur mycket som helst, så jag har tröttnat lite.
29 sep, 2011 19:01 |
|
Borttagen
|
Jag tycker nog minst om Fenixorden, både som bok och film mest på grund av subban Dolores Umbridge. Seriously, I hate her! Men man kan ju inte hata HP, så jag ogillar den bara lite grand. (;
Bäst... ja... Hemligheternas kammare gillar jag, den är spännande, Fången från Azkaban har varit min favorit ända sedan jag började läsa böckerna/se filmerna, och så klart Dödsrelikerna (trots att det är sorgligt när så många dör). 29 sep, 2011 19:21 |
|
Borttagen
|
Jag älskar alla böcker och alla filmer!
1 okt, 2011 10:24 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att fjärde filmen är sämst. Sämsta boken vet jag inte... Fenixorden kanske. Bästa filmen är iallafall dödsrelikerna del 2 och bästa boken är nog hemligheternas kammare
1 okt, 2011 10:34 |
|
Tonkss
Elev |
Jag gillar alla filmer och böcker lika mycket... Men dock är böckerna bättre än filmerna. Det kan inte jämföras ♥
1 okt, 2011 14:01 |
|
harry potter the wizard
Elev |
Dödsrelikerna del 1 är ganska tråkig men 3 och 4 på film är bra
1 okt, 2011 14:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen