Ditt starkaste ämne?
Forum > Off Topic > Ditt starkaste ämne?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LilyLunaPotter
Elev |
24 sep, 2011 18:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Blaire: Matte , bild , slöjd och franska. OMG, om jag också var bra på franska. Kommer dock aldrig att hända, men men... That´s life 24 sep, 2011 18:52 |
|
Borttagen
|
Svenska och engelska är jag väldigt bra på, och det får jag ofta beröm för.
Men suger däremot i matematik. 24 sep, 2011 18:54 |
|
Grace
Elev |
Mitt bästa ämne är helt klart dans! Jag går spetsestet och dansar tre timmar varje dag
Mitt bästa teori-ämne är nog svenska. Förut tyckte jag att jag var bra på engelska också men nu får vi så konstiga uppgifter att jag inte riktigt vet var jag ligger... All people smile in the same language <3 25 sep, 2011 10:47 |
|
Luna 1
Elev |
25 sep, 2011 13:02 |
|
Borttagen
|
Matte, fysik, svenska, språk, slöjd, bild och musik.
25 sep, 2011 13:23 |
|
Borttagen
|
SO och svenska. e___e
25 sep, 2011 13:24 |
|
GodricH
Elev |
Engelska, samhälle,Historia, geografi, tror das wahr alles (som ni ser så suger jag på tyska haha)
25 sep, 2011 13:25 |
|
Borttagen
|
Engelska, geografi & syslöjd
25 sep, 2011 13:28 |
|
Borttagen
|
jag antar att jag är bra på engelska eftersom jag går i en amerikans skola. men om vi utersluter det är jag bra på humanities och science. (so och no alltså hehe)
25 sep, 2011 14:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen