Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ditt starkaste ämne?

Forum > Off Topic > Ditt starkaste ämne?

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
LilyLunaPotter
Elev

Avatar


Svenska,Engelska och Bild.^^
Och Musik,btw.c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi52.tinypic.com%2Fzogvly.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5t3hytd411qcggyvo3_250.gif

24 sep, 2011 18:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Blaire:
Matte , bild , slöjd och franska.

OMG, om jag också var bra på franska. Kommer dock aldrig att hända, men men... That´s life

24 sep, 2011 18:52

Borttagen

Avatar


Svenska och engelska är jag väldigt bra på, och det får jag ofta beröm för.

Men suger däremot i matematik.

24 sep, 2011 18:54

Grace
Elev

Avatar


Mitt bästa ämne är helt klart dans! Jag går spetsestet och dansar tre timmar varje dag

Mitt bästa teori-ämne är nog svenska. Förut tyckte jag att jag var bra på engelska också men nu får vi så konstiga uppgifter att jag inte riktigt vet var jag ligger...

All people smile in the same language <3

25 sep, 2011 10:47

Luna 1
Elev

Avatar


Engelska, my sweet!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

25 sep, 2011 13:02

Borttagen

Avatar


Matte, fysik, svenska, språk, slöjd, bild och musik.

25 sep, 2011 13:23

Borttagen

Avatar


SO och svenska. e___e

25 sep, 2011 13:24

GodricH
Elev

Avatar


Engelska, samhälle,Historia, geografi, tror das wahr alles (som ni ser så suger jag på tyska haha)

25 sep, 2011 13:25

Borttagen

Avatar


Engelska, geografi & syslöjd

25 sep, 2011 13:28

Borttagen

Avatar


jag antar att jag är bra på engelska eftersom jag går i en amerikans skola. men om vi utersluter det är jag bra på humanities och science. (so och no alltså hehe)

25 sep, 2011 14:34

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Off Topic > Ditt starkaste ämne?

Du får inte svara på den här tråden.