Skolfoto!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Kompisfoto? Vad är det för lyxgrejs? Vi har inte ens syskonfoto längre ju! :O *dumbfounded* vi har alltid det :o (kompisfoto kan också vara syskonfoto) vi är 18 i 9a ^^ medan b är 20, c är 19, och d 18 24 sep, 2011 13:14 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Knizzlare: ^ På min förra skola var vi runt 80 elever vi med Det är absolut inte ovanligt att vara runt 80 elever, men 30 elever på en hel skola är ganska lite :'3 Flera klasser har varit 1-2 elever. Någon har det inte ens varit några elever i x'
http://nouw.com/ellenfelixson/
24 sep, 2011 13:16 |
|
Borttagen
|
24 sep, 2011 13:32 |
|
whirlwinds
Elev |
tog det i tisdags, vet inte hur det blev :$
fotografem kallade mig emo hela tiden bara för att jag hade min CRY EMO CRY-tröja på mig... ba "sätt dig här emo!" "emo, titta in i kameran!" "le, emo!!!" : (
24 sep, 2011 13:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: Men vafan du skulle ha bett fotografen att hålla käften -.-tog det i tisdags, vet inte hur det blev :$ fotografem kallade mig emo hela tiden bara för att jag hade min CRY EMO CRY-tröja på mig... ba "sätt dig här emo!" "emo, titta in i kameran!" "le, emo!!!" : ( 24 sep, 2011 13:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: tog det i tisdags, vet inte hur det blev :$ fotografem kallade mig emo hela tiden bara för att jag hade min CRY EMO CRY-tröja på mig... ba "sätt dig här emo!" "emo, titta in i kameran!" "le, emo!!!" : ( Vad elakt! :c Vi har en kvinna som bryter jättemycket på finska och säger hela tiden, varenda år: "Int nuu... men NU!" 24 sep, 2011 13:35 |
|
whirlwinds
Elev |
24 sep, 2011 13:36 |
|
Amandan
Elev |
SÅ JOBBIGT.
Vi har inte fått ta våra än, vi har inte ens fått någon information om när vi ska få ta dem. Det brukar ta flera månader innan vi får dem sedan efter att vi väl tagit dem. asjobbigt. Min tumblr!
24 sep, 2011 13:42 |
|
Borttagen
|
Jag har inte fått mina bilder än, men jag tror att de var fula...
Alltså jag visste nt ens att de skulle vara skolfoto den dagen S: 24 sep, 2011 13:45 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Elley: Skrivet av Knizzlare: ^ På min förra skola var vi runt 80 elever vi med Det är absolut inte ovanligt att vara runt 80 elever, men 30 elever på en hel skola är ganska lite :'3 Flera klasser har varit 1-2 elever. Någon har det inte ens varit några elever i x' Aa, oj, haha xd Hon med rödsvartrutig skjorta? :3 Elihhn: Lyllo er! :< ![]()
24 sep, 2011 14:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen