Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag aldrig förlåtit henne för att hon dödat Sirius och Dobby...
24 sep, 2011 13:56 |
|
Katie Johnson
Elev |
Jag tycker att hon är häftig!! ;D
Men jag kan inte heller förlåta henne för att hon dödat Dobby och Sirius..:'( Fast hon är ändå häftig 24 sep, 2011 14:00 |
|
JoTonks
Elev |
24 sep, 2011 14:14 |
|
Borttagen
|
Usch, hatar henne. Hon är galen.
24 sep, 2011 14:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katie Johnson: Jag tycker att hon är häftig!! ;D Men jag kan inte heller förlåta henne för att hon dödat Dobby och Sirius..:'( Fast hon är ändå häftig Jaa hon e ju häftig! 24 sep, 2011 14:17 |
|
Katie Johnson
Elev |
Håller med!
24 sep, 2011 14:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss.Aprikos: Skrivet av Borttagen: she killed Sirius Black och njuter av det och skriker I killed Sirius Black, I killed Sirius Black, I killed Sirius Black, hahahahe are you coming to get me, hahahehe I killed Sirius Black, I killed Sirius Black hon är så grym Ja, verkligen. Hon är bara ond och hon njöt när hon dödade Sirius. Hon är bara läskig och ond, och jag är faktiskt god. bra att du är god åtminstone 24 sep, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
jag tycker att hon är awesome!
haha, jag älskar sklådespelerskan sjukt mycket och hon gör Bella precis som jag tänkt mej i böckerna! visst hon dödar Sirius (♥) och Dobby.. men Snape dödade ju Dumbeldore och alla tycker ju att han är helt underbar (haha) 24 sep, 2011 17:46 |
|
Borttagen
|
She´s awesome... Men som MoonChiild sa, Helena Boham-Carter gör henne så grymt bra! Ja vet att hon är ond men jag kan inte rå för det....
24 sep, 2011 17:53
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-30 kl. 20:50
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag tycker att hon är awesome! haha, jag älskar sklådespelerskan sjukt mycket och hon gör Bella precis som jag tänkt mej i böckerna! visst hon dödar Sirius (♥) och Dobby.. men Snape dödade ju Dumbeldore och alla tycker ju att han är helt underbar (haha) men Snape dödar Dumbledore för att Dumbledor bre honom om det, Bellatrix dödar sin egen KUSIN utan egentligen ha någon anledning, jag hade aldrig dödat min kusin även om han går mej på nerverna hon är helt enkelt galen 24 sep, 2011 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen