Det värsta/bästa
Forum > Off Topic > Det värsta/bästa
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
21 sep, 2011 20:54 |
|
mellanrum
Elev |
Bäst: Träningen, svenskan och musiken
Sämst: Tja ... att jag inte fick läsa min fanfic så mycket som jag ville,
21 sep, 2011 20:56 |
|
Enchanted
Elev |
Bästa: Min klass
Sämsta: Allt mitt plugg tar kol på mig, bokstavligen 21 sep, 2011 21:01 |
|
Borttagen
|
VÄRSTA: ATT JAG BOR DÄR JAG BOR
21 sep, 2011 21:04 |
|
Mandy Diamond
Elev |
Bästa: Slutade 40 minuter tidigare
Värsta: Började ösregna när jag cyklade hem -.-
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
21 sep, 2011 21:06 |
|
Borttagen
|
Bäst: Att jag känner mig levande igen
Sämst: Att TheCasualtie inte svarar på sin mobil :< 21 sep, 2011 21:07 |
|
grodan-boll
Elev |
Bästa - slutade efter lunch
Värsta - har massa plugg jag skjutit upp till sista minuten och har en massa att göra ikväll SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 21 sep, 2011 21:08 |
|
Borttagen
|
bästa: mugglis kombinerat med musik och tumblr
sämsta: min klass 21 sep, 2011 21:19 |
|
Borttagen
|
Bästa: Pluggat ihjäl mig för SO
Sämsta: Kollade på skolia och så har man engelska läxa oxå. HAHAHAHA. GOD IF YOU HEAR THIS STOP FUCKING WITH ME! Nån som vill göra avada kedavra på mig? :c 21 sep, 2011 21:23 |
|
expelliarmus
Elev |
21 sep, 2011 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen