Vad tittar du på teven just nu?
Forum > Off Topic > Vad tittar du på teven just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Summer Lovegood
Elev |
CSI Miami.
"We will finish this as it all began...Together" 22 sep, 2011 21:28 |
|
Borttagen
|
Parlamentet
22 sep, 2011 21:30 |
|
Ginnyy
Elev |
22 sep, 2011 21:40 |
|
ninja
Elev |
Step Brothers hihi
22 sep, 2011 21:42 |
|
Salazar1
Elev |
C.S.I NY
Slytherin Pride 22 sep, 2011 21:44 |
|
Borttagen
|
Yanko som fiser fredagsfisen! xD
23 sep, 2011 08:16 |
|
Smile
Elev |
Världens strängaste föräldrar
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
23 sep, 2011 08:40 |
|
Borttagen
|
jag har slutat kolla på tv. alltså helt o.o
jag tycker inte sverige har några bra tv serier. eller alltså jo självklart. tv6,5 och 3an liksom.. mtv. men jag har bara slutat. 23 sep, 2011 17:33 |
|
Borttagen
|
Just nu kollar jag på Greys anatomy.
23 sep, 2011 17:39 |
|
Danzi
Elev |
23 sep, 2011 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen