Wordfeud
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag har en iphone och total dissar wordfeud.
men seriös alla håller ju på med det. och heelaa tiden >:/ snälla svenska folket, ta en paus och var lite sociala istället. dom drar ändå in 75,000 in per dag på den där appen -.- 23 sep, 2011 17:24 |
|
Borttagen
|
Alla som vill spela Wordfeud, köp ett Alfapet och var sociala med era vänner istället, det är ingen skillnad på det och WordFeud. Förutom att det är ett helvete att pricka platsen bokstaven ska ligga på de små skärmarna - så Alfapet är till och med bättre.
23 sep, 2011 17:26 |
|
leumas vän
Elev |
23 sep, 2011 17:39 |
|
scraat
Elev |
adda LartiaX
23 sep, 2011 17:39 |
|
Borttagen
|
Jag ska ta med mig ett Alfapet till skolan och fråga några om dem vill spela WordFeud.
23 sep, 2011 17:54 |
|
Grace
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alla som vill spela Wordfeud, köp ett Alfapet och var sociala med era vänner istället, det är ingen skillnad på det och WordFeud. Förutom att det är ett helvete att pricka platsen bokstaven ska ligga på de små skärmarna - så Alfapet är till och med bättre. Skrivet av Borttagen: Jag ska ta med mig ett Alfapet till skolan och fråga några om dem vill spela WordFeud. Det är säkert jättekul att spela Alfapet i skolan men det är svårt att göra det på en proppfull buss... När jag har möjlighet spelar jag gärna Alfapet "på riktigt" men under tiden får det bli på mobilen. Dessutom kan man ju chatta med dem man spelar med All people smile in the same language <3 23 sep, 2011 22:04 |
|
Borttagen
|
Jag spelade det innan, inte alls kul. Vanlga alfapet ftw! 8D
25 sep, 2011 09:47 |
|
mellanrum
Elev |
25 sep, 2011 10:05 |
|
Borttagen
|
Åh, lägg till nutedron!
3 okt, 2011 00:18 |
|
scraat
Elev |
adda LartiaX
3 okt, 2011 00:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen