Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Wordfeud

Forum > Off Topic > Wordfeud

1 2 3 4 5 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag har en iphone och total dissar wordfeud.
men seriös alla håller ju på med det. och heelaa tiden >:/
snälla svenska folket, ta en paus och var lite sociala istället. dom drar ändå in 75,000 in per dag på den där appen -.-

23 sep, 2011 17:24

Borttagen

Avatar

+4


Alla som vill spela Wordfeud, köp ett Alfapet och var sociala med era vänner istället, det är ingen skillnad på det och WordFeud. Förutom att det är ett helvete att pricka platsen bokstaven ska ligga på de små skärmarna - så Alfapet är till och med bättre.

23 sep, 2011 17:26

leumas vän
Elev

Avatar


Jag fattar inte hur helt Random appar blir populära bara så där.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

23 sep, 2011 17:39

scraat
Elev

Avatar


adda LartiaX

23 sep, 2011 17:39

Borttagen

Avatar

+4


Jag ska ta med mig ett Alfapet till skolan och fråga några om dem vill spela WordFeud.

23 sep, 2011 17:54

Grace
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Alla som vill spela Wordfeud, köp ett Alfapet och var sociala med era vänner istället, det är ingen skillnad på det och WordFeud. Förutom att det är ett helvete att pricka platsen bokstaven ska ligga på de små skärmarna - så Alfapet är till och med bättre.

Skrivet av Borttagen:
Jag ska ta med mig ett Alfapet till skolan och fråga några om dem vill spela WordFeud.

Det är säkert jättekul att spela Alfapet i skolan men det är svårt att göra det på en proppfull buss... Sen känns det också mer meningsfullt att lära sig nya ord än att spela exempelvis Angry Birds.

När jag har möjlighet spelar jag gärna Alfapet "på riktigt" men under tiden får det bli på mobilen. Dessutom kan man ju chatta med dem man spelar med

All people smile in the same language <3

23 sep, 2011 22:04

Borttagen

Avatar


Jag spelade det innan, inte alls kul. Vanlga alfapet ftw! 8D

25 sep, 2011 09:47

mellanrum
Elev

Avatar


Haha, jag spelar, har leder alla förutom en och har vunnit fyra xD

Heter protego

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsnesfVGVK1qbteqxo2_500.gif

25 sep, 2011 10:05

Borttagen

Avatar


Åh, lägg till nutedron!

3 okt, 2011 00:18

scraat
Elev

Avatar


adda LartiaX

3 okt, 2011 00:34

1 2 3 4 5 ... 7 8 9

Forum > Off Topic > Wordfeud

Du får inte svara på den här tråden.