Glee 3D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
19 sep, 2011 20:20 |
|
Celebikai
Elev |
OMFG, jag måste boka biljetter. Och fråga mina föräldrar. och kolla om någon kan ta mig till stockholm. ![]()
19 sep, 2011 20:22 |
|
Enchanted
Elev |
JAG HOPPAR UPP OCH NER I MIN SÄNG FÖR ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA PEPPAD!!! ACCIO SÖNDAG!! 19 sep, 2011 20:23 |
|
Ginnyy
Elev |
19 sep, 2011 20:25 |
|
Enchanted
Elev |
I know! FML
19 sep, 2011 20:27 |
|
Ida S
Lärare |
Weeeehooooo =D Får lyckorus varje gång jag tänker på det ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 19 sep, 2011 21:06 |
|
Ginnyy
Elev |
24 sep, 2011 20:36 |
|
Ida S
Lärare |
Mindre än ett dygn kvar!!!
"we live together, and harry does all the cooking." 24 sep, 2011 20:37 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag behöver klädselhjälp... Gillar att nörda upp mig lite vid sånna här tillfällen! Jag har blivit en Gleek på grund av Darren Criss, från Starkid. Det är där mitt hjärta är. Jag tänker ha en t-shirt med Darren på. Den skriker varkenStarkid eller Glee, den skriker Darren. Jag har alltid mina rosa solglasögon på mig (som det står Starkid på), kommer givetvis inte ha de under föreställningen, men efter och innan. Så nu undrar jag om det blir för mycket om jag har en tröja som det står Starkid på i stora bokstäver på ryggen? Liksom kanske ja...?
Åh hade så gärna viljat ha en Warblers slips, men finns ingen liknande i någon jävla affär här omkring
24 sep, 2011 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen