Idag har jag...
Forum > Off Topic > Idag har jag...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av superman: Idag har jag bestämt mig för att komma igång med träningen och gick därför på yoga oh tell me about it!
12 sep, 2011 20:33 |
|
Enchanted
Elev |
Idag har jag varit och tränat för första gången på typ ett år. Jag fick en jättesrolig värk i mina axlar, skitkul! XD
12 sep, 2011 20:35 |
|
Borttagen
|
det är sjukt wierd, men jag får träningsvärk efter att ha varit på gröna lund o.o typ i mina käkar eller något annat runt min halls. är det ens normalt?
12 sep, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: det är sjukt wierd, men jag får träningsvärk efter att ha varit på gröna lund o.o typ i mina käkar eller något annat runt min halls. är det ens normalt? o.O du borde gå se en doktor. 12 sep, 2011 20:40 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av superman: Idag har jag bestämt mig för att komma igång med träningen och gick därför på yoga oh tell me about it! Alltså själva passet eller? Först var det solhälsningar med hunden och sådär fem gånger.. sen var det liknande övningar fast lite mer komplicerade, även det fem gånger. Sen fem gånger med en tredje variant. Liknande övningar sittande (fem gånger per övning) för att sen göra det liggande. Riktigt kul faktiskt. Man blev grymt svettig men inte andfådd. Om du undrar något mer kan du ju fråga! Håller du på med yoga själv? 12 sep, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
MrAwesome
really? totally freaking out right now! Någon annan som får typ värk efter grönalund?? jag vill inte gå till doktorn dog donut! 12 sep, 2011 20:43 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: MrAwesome really? totally freaking out right now! Någon annan som får typ värk efter grönalund?? jag vill inte gå till doktorn dog donut! Jag får träningsvärk i benen för att jag har gått så mycket när jag har varit på grönan o.O 12 sep, 2011 20:45 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Borttagen: MrAwesome really? totally freaking out right now! Någon annan som får typ värk efter grönalund?? jag vill inte gå till doktorn dog donut! Jag brukar bli typ trött i kroppen och lite ont i hals-/nackmusklerna... 12 sep, 2011 20:45 |
|
Borttagen
|
12 sep, 2011 20:48 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Enchanted & superman thank frog! vi är sjuka människor tillsammans! hallelujah! ![]() 12 sep, 2011 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen