Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: japp btw, på tal om mugglisträffar... Någon/några av uppsalaborna som skulle vilja gå och se HpDhp2 med mig? Jag har redan sett den, men eftersom det är sista chansen typ någonsin att se Hp på bio så vill jag se den igen :3 Edit: SADFACE! Det ser ut som att den har slutat gå på bio... O__o Synd att den slutat gå, annars skulle jag gärna gått med dig! EDIT: Den går fortfarande i enköping, sveriges bästa stad annars Enköping, är det långt dit? x)) Nja.. kortare än stockholm iaf 12 sep, 2011 18:58 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: japp btw, på tal om mugglisträffar... Någon/några av uppsalaborna som skulle vilja gå och se HpDhp2 med mig? Jag har redan sett den, men eftersom det är sista chansen typ någonsin att se Hp på bio så vill jag se den igen :3 Edit: SADFACE! Det ser ut som att den har slutat gå på bio... O__o Synd att den slutat gå, annars skulle jag gärna gått med dig! EDIT: Den går fortfarande i enköping, sveriges bästa stad annars Enköping, är det långt dit? x)) Nja.. kortare än stockholm iaf Amen det är ju bra wolfstar deserved better. 12 sep, 2011 18:58 |
|
Borttagen
|
^Ja
Btw, skickar ett sms till dig nu så pratar vi via det 12 sep, 2011 19:01 |
|
MonsterCookie
Elev |
*puttar upp trån* kändes som det behövdes ;D ♥
wolfstar deserved better. 20 sep, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
På tal om mugglisträffar så undrar jag vad ni gör på söndag, då det är marknad i Örsundsbro (den är typ 4 km lång) och jag undrar om någon har lust att haka på dit och titta lite, kanske äta någon glass och låtsas att man är i "The diagon alley"...
Det går att åka buss dit, det kanske tar 30 min med buss från centralstation till örsundsbro centrum! 25 sep, 2011 21:24 |
|
MonsterCookie
Elev |
Det vore ju coolt iofs
Välkommen hem btw! :' wolfstar deserved better. 26 sep, 2011 17:09 |
|
Borttagen
|
^ Taaaaaaaack, har saknat dig och alla andra mugglisar! ♥
Du såg väl att jag skrev "Örsundsbro" inte "öresund" XD Vägbeskrivning till Örsundsbro från centralstation: http://www.hitta.se/Route.aspx#6639181;1603058;Centralstationen;;;UPPSALA|6624802;1584094;Örsundsbro;;Enköping; Bussar till Örsundsbro (den 2 oktober) : http://ul.se/sv/resw/?to=%C3%96rsundsbro+C&from=Centralstation 26 sep, 2011 18:34 |
|
MonsterCookie
Elev |
Ahaa! Lol, jag ba Wtf, öresund?! xD
wolfstar deserved better. 26 sep, 2011 18:36 |
|
Borttagen
|
^ Ja, det är lätt att blanda ihoop XD
Men, skulle du vilja gå eller? 26 sep, 2011 18:38 |
|
Grace
Elev |
Ledsen, men jag kan inte den 2:a oktober
All people smile in the same language <3 26 sep, 2011 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen