Ondskefulla tråden
Forum > Off Topic > Ondskefulla tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
11 sep, 2011 09:31 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ ![]() Varför inte dem gamla x-box kontrollerna? De gamla kontrollerna använder man ju för fan vid blåvalsjakt. Bara jag som tycker att dom gamla xbox-kontrollerna är läskiga? Seriöst, dom skrämmer mig. ![]()
11 sep, 2011 09:39 |
|
Borttagen
|
Vill bara krossa skallarna på idioterna i min klass.
12 sep, 2011 12:07 |
|
Borttagen
|
Salem, you're a total badass.
Igår var min syster ondskefull! Jag, hon och hennes pojkvän var hemma "själva". De var på hennes rum. Jag såg att det fanns lite av deras kladdkaka kvar, så jag åt upp den. (DET VAR TYP ETT GRAM BARA, NÄSTAN) Och då blev hon så sur att hon vägrade laga mat så det räckte till mig, och bara gjorde till henne själv och sin pojkvän. Och jag som är sjuk orkade ju inte laga någonting själv. Så jag fick äta youghurt till lunch </3 12 sep, 2011 13:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Är ondskefull, för att jag använder muuuggllliiiisss via min mobil:-) jag gissar på att du är i skolan? På tal om mugglis i mobilen, så är jag ondskefull varje dag, haha 12 sep, 2011 14:40 |
|
ikka
Elev |
Min mattelärare är ondskefull! Hade precis ett stort matteprov, det första av två som vi ska ha i matte breddning. Känns som det MÅSTE ha gått bra, för det andra provet ska bara vara på de 10 sista poängen...
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 sep, 2011 15:28 |
|
Borttagen
|
Alltså näe, jag går bara inte med på att döda den här tråden. Skriv häxor och trollkarlar!
25 sep, 2011 22:44 |
|
Enchanted
Elev |
Jag kan vara riktigt otrevlig mot min syster
25 sep, 2011 22:47 |
|
superman
Elev |
Jag tycker det är kul att se när folk missar tunnelbanan/bussen, hehe
25 sep, 2011 22:52 |
|
Borttagen
|
this soo much! >:'D 26 sep, 2011 13:18 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen