Ron Weasley - Rupert Grint
Forum > Harry Potter > Ron Weasley - Rupert Grint
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
11 sep, 2011 16:14 |
|
soratanaka
Elev |
Rupert gör Ron. Bara få grejer in appearance som inte stämmer överens, men what's not to love.
Sen är ju Rupert en härlig skådespelare med skön utstrålning. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 sep, 2011 16:31 |
|
ikka
Elev |
Rupert Grint är klockren som Ron. Punkt slut. Jag tror inte att någon hade kunnat spela rollen bättre än han gör; Rupert är verkligen grymt duktig!
Och angående Ron som karaktär. Jag kan bli sjukt irriterad på hans temperament, samtidigt som jag förstår honom. Det kan omöjligen vara lätt att vara yngst av sex bröder i en fattig familj; att ständigt känna sig överglänst; aldrig ha råd att köpa vad man vill; att vara medveten om att ens mamma hellre önskat sig en dotter. Jag tror att Ron längtade efter att få komma iväg till Hogwarts och få vänner som han kunde känna sig "jämställd" med - att verkligen bli älskad precis som han är. Så träffar han Pojken som överlevde & The brightest witch of her age. Även om Harry och Hermione alltid finns där för honom, är det inte svårt att förstå att han fortfarande känner sig mindre värd när de andra två ständigt får all uppmärksamhet. Det driver honom till vansinne ibland och han gör dumma saker, men han ångrar sig och kommer alltid tillbaka. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
11 sep, 2011 16:34 |
|
livan98
Elev |
mm
lumus mxima och prefecticus tortalus 11 sep, 2011 16:41 |
|
confundo
Elev |
Förlåt om jag skriver i en "gammal" tråd nu, men detta verkar vara den enda/största om Ron så...
Jag älskar Ron, jag älskar Rupert. Tycker att Ron är den bästa karaktären för ja.. det är Ron helt enkelt. Ville väl bara säga det. ![]()
11 dec, 2011 17:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av accioron: Rupert Grint är för mig, den bästa möjliga Ron i filmatiseringarna av böckerna. Han är enligt mig den som från film ett har varit den duktigaste skådespelaren av trion, och som verkligen förstår sin karaktär fullt ut. Önskar så att han hade fått den stora roll Ron förtjänade, men det hör ju till annat. RUPERT I LOVE YOU, RUPERT I DOOO WHEN WE'RE APART MY HEART BEATS ONLY FOR YOUUU Samma här, Jag kan inte tänka mig en bättre som kunde spela Ron. Rupert är helt AMAZING! Kärlek till dig ♥ 11 dec, 2011 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Rupert Grint är klockren som Ron. Punkt slut. Jag tror inte att någon hade kunnat spela rollen bättre än han gör; Rupert är verkligen grymt duktig! Och angående Ron som karaktär. Jag kan bli sjukt irriterad på hans temperament, samtidigt som jag förstår honom. Det kan omöjligen vara lätt att vara yngst av sex bröder i en fattig familj; att ständigt känna sig överglänst; aldrig ha råd att köpa vad man vill; att vara medveten om att ens mamma hellre önskat sig en dotter. Jag tror att Ron längtade efter att få komma iväg till Hogwarts och få vänner som han kunde känna sig "jämställd" med - att verkligen bli älskad precis som han är. Så träffar han Pojken som överlevde & The brightest witch of her age. Även om Harry och Hermione alltid finns där för honom, är det inte svårt att förstå att han fortfarande känner sig mindre värd när de andra två ständigt får all uppmärksamhet. Det driver honom till vansinne ibland och han gör dumma saker, men han ångrar sig och kommer alltid tillbaka. ^THIS Jag har alltid tyckt att Ron är den mest äkta karaktären i boken. Jag förstår honom fullständigt även om han driver mig till vansinne emellanåt ♥ 11 dec, 2011 18:01 |
|
rupert_grint
Elev |
Rupert Grint is not just my idol, hes my soul, a part of me.
I cry, cry for U. Nobody els. I smile, Smile for U. U means Everything for me, exactly evrything. Thanks for me alive♥ ♥Darling♥ "Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 11 jan, 2012 18:01 |
|
childhoodlight
Elev |
Tycker Rup förtjänar mer priser. Han är så otroligt talangfull. Det är alltid Emma eller Dan som får priserna, ugh.
11 jan, 2012 18:54 |
|
juliaweasly
Elev |
He is just so wonderful! ♥
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
11 jan, 2012 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen