Harry Potter - Daniel Radcliffe
Forum > Harry Potter > Harry Potter - Daniel Radcliffe
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Tycker Dan är mycket bättre än den där Amerikanen (minns inte vad han heter) som WB ville ha som Harry.
9 sep, 2011 16:31 |
|
HarrySnitch
Elev |
Definitivt, kan inte tänka mig att nån annan skulle ha hans roll!
11 dec, 2011 11:09 |
|
Tonkss
Elev |
11 dec, 2011 11:16 |
|
childhoodlight
Elev |
11 dec, 2011 12:43 |
|
dooby
Elev |
vet inte?
11 dec, 2011 12:45 |
|
Lea Lovegood
Elev |
11 dec, 2011 12:54 |
|
Borttagen
|
Älskar honom, han passar perfekt som Harry, bara det att han aldrig hittar den rätta längden på sitt hår xD
11 dec, 2011 13:38 |
|
Borttagen
|
Tycker att Daniel är en jätteduktig skådis, ingen hade kunnat vara en bättre Harry Potter än honom.
Och måste bara tillägga... att han verkligen är jätte kort. dx 11 dec, 2011 14:53 |
|
Tonkss
Elev |
Men jag tycker det passar att han är kort, för i böckerna beskrivs han ju lite kortare/mindre än det andra.. :>
11 dec, 2011 15:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen