Hermiones Första Kärlek <3
Forum > Fanfiction > Hermiones Första Kärlek <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice Enger
Elev |
2 sep, 2011 19:22 |
|
Elin Granger
Elev |
ja skriv! Men bara om du vill!
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 2 sep, 2011 19:41 |
|
Nevira Enger
Elev |
2 sep, 2011 19:42 |
|
Elin Granger
Elev |
sluta att skriva saker som inte tillhör denna tråd! JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 2 sep, 2011 19:43 |
|
Nevira Enger
Elev |
2 sep, 2011 19:45 |
|
Alice Enger
Elev |
2 sep, 2011 19:52 |
|
Lilla ugglan piggelin
Elev |
Skriv inte saker som inte tillhör tråden!!!! “I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars) 2 sep, 2011 21:14 |
|
Nevill
Elev |
mer
2 sep, 2011 21:15 |
|
Borttagen
|
Oki!
Hela Stora Salen bröt ut i vilda applåder. Jag och Pansy bara stod och gapade. - Nu ska jag ropa upp er, sa McGonagall och hela Salen tystnade. - Boot, Terry! - SLYTHERIN! - Chang, Cho! Cho gick fram och satte sig. - RAVENCLAW! skrek hatten. - Crabbe, Vincent! Han gick fram och satte sig på pallen. - HUFFLEPUFF! Hufflepuffbordet applåderade vilt. - Creevey, Colin! - RAVENCLAW! Cedric Diggory var den första i Gryffindor. - Granger, Hermione! - Hm du var svår att placera, sa hatten i mitt öra. Jag höll tummarna för Slytherin. - Men jag tror att jag sätter dig i GRY... SLYTHERIN! Jag tog av mig hatten och nästan sprang till Slytherinbordet. Jag vinkade till Pansy, Draco och Blaise. - Longbottom, Neville! - RAVENCLAW! - Lovegood, Luna! - HUFFLEPUFF! Draco hamnade i Slytherin och kom och satte sig bredvid mig. - Patil, Padma! - HUFFLEPUFF! Pansy hamnade också i Slytherin och satte sig mittemot mig. - Potter, Harry! - GRYFFINDOR! Tvillingarna Weasley hamnade också i Gryffindor medans deras syster Ginny och bror Ron hamnade i Ravenclaw. - Weasley, Percy! - HUFFLEPUFF! - Wood, Oliver! - HUFFLEPUFF! - Zabini, Blaise! - SLYTHERIN! Vi applåderade så mycket vi orkade. Blaise satte sig bredvid Pansy och vi fortsatte att applådera tills Dumbledore ställde sig upp. - Välkomna ska ni vara! Jag vill bara uppmärksamma er nya elever om att skogen är förbjuden! Så nu kan vi börja måltiden! Vart det bra? Jag vet att det blev konstigt för tvillingarna och ron går ju igentligen inte samtidigt! mera? 3 sep, 2011 08:37 |
|
Katla
Elev |
Haha! Åh, vad krångligt det blev när nästan alla hamnade i ett elevhem de egentligen inte var i! xD
Superbra, mer! ♏︎ 3 sep, 2011 08:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen