1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag hoppades på att få brevet som 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 och 19åring. ÖÖöööh, ja: jag hoppades på att få komma in förtidigt och ta extrakurser på skolan till 19åring.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 sep, 2011 09:35 |
|
Bellow
Elev |
Skrivet av moii: Skrivet av Bellow: jaa...tåget går ju snart..eller snart och snart men ändåå!!! jag ha ju fått brevet så! ♥ 1 september blir nog min favvo dag!!^^ Japp du och jag får åka till Kings Cross snart med flampulver, eller något, jag vet inte. haha! aa Join The Dark Side. NOW! ♆ 1 sep, 2011 09:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Jag hoppades på att få brevet som 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 och 19åring. ÖÖöööh, ja: jag hoppades på att få komma in förtidigt och ta extrakurser på skolan till 19åring. Samma här, är 17 nu och drömmer fortfarande om att få brevet. Skulle börjat sista året där nu, JAG VILL TILL HOGWARTS! ♥ 1 sep, 2011 09:37 |
|
Borttagen
|
41 minuter kvar till tåget går nu!
1 sep, 2011 10:20 |
|
Borttagen
|
Ja, samma här.. Vill till England NU! Och springa igenom väggen och komma till perrongen och åka med tåget! ♥
1 sep, 2011 10:21 |
|
whirlwinds
Elev |
1 sep, 2011 10:58 |
|
expelliarmus
Elev |
1 sep, 2011 11:54 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 sep, 2011 12:01
Detta inlägg ändrades senast 2011-09- 2 kl. 22:05
|
|
Cyachi
Elev |
Åh, sitter på tågstationen just nu (mugglis i mobilen hehe). Är på perrong 9 3/4 och håller utkik! ♥
1 sep, 2011 12:58
Detta inlägg ändrades senast 2011-09- 1 kl. 13:04
|
|
Danzi
Elev |
Jag han med tåget, woho!
Jag när jag springer in genom väggen på Kings Cross.. ![]() Större: http://i56.tinypic.com/i1wgty.jpg Jag framför Hogwartsexpressen.. ![]() Större: http://i55.tinypic.com/1zgdr2p.jpg Första bilden är på mig då jag besökte Kings Cross i julas (de hade en låtsasvägg där med en vagn som satt fast i väggen). Andra bilden är på mig när jag står framför Hogwartsexpressen inne i ''Wizarding world of Harry Potter'' ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
1 sep, 2011 13:02 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen