I can´t forget...
Forum > Fanfiction > I can´t forget...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jullanbrullan19
Elev |
Ursäkta men kunde inte skriva kl.4. Jag ick på stan med en kompis, men nu kommer det!
__________________________________________ Kapitel 6 Jag sprang in till matsalen och satte mig i Gryffindors bord. Där satt redan Ginny och gluffsade i sig maten på bordet. Redan när ja bara satt mig ner var maten helt slut. Jag tittade lite surt på Ginny som hade klatt runt hela minnen. "Uuuups!" sa hon fäjkat till svar och slickade sig om fingertopparna. Jag fick istället gå och sätta mig vid Harry och Ron som satt och garvade i andra enden av bordet. "Asså gud vad roligt! Och när snape säger "Goddag"! Hahhaha! Asså guuuud så roligt!" sa Ron när jag anlände till bordet. Jag struntade i deras fula skratt och fokuserade mest på maten. I ögonvrån kunde jag se Draco Malfoy sitta och leka med några köttbullar. "Neej!" sa han med en pipig röst soom skulle likna en kvinnlig. "Jag vill inte!" "Jo du måste" svarade sedan den manliga "Köttbullen". Jag tittade sedan tillbaka ner på min tallrik som plötsligt var helt tom. "Men vad i....?!" vid dörren såg jag sedan Ginny gå och äta på MIN mat! Dags att skicka ett sms! Ja tog fram mobilen och skrev: Hermione ---> Ginny GE TILLBAKA MIN MAT!!!!!!!!!!!! Blev lite kort kapitel. Ska äta. Skriver mer lite senare! 23 september <3 31 aug, 2011 18:33 |
|
Borttagen
|
hahhaah xd
31 aug, 2011 19:18 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Sorry! Kommer mer imorn istället. Är det okej??
23 september <3 31 aug, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
jarå!
31 aug, 2011 20:46 |
|
Hermione3
Elev |
Hehe kul!!
Memes can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the web. 31 aug, 2011 21:11 |
|
Bombarda
Elev |
haha jätte bra! meer♥
Kärlek till alla! 31 aug, 2011 21:33 |
|
ol!v!a
Elev |
skriv mer dut var super bra....
1 sep, 2011 12:01 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Jag skriver mer när jag kommer hem. Hinner inte nu när jag är i skolan. Skriver typ kl. halv fem-fem för jag har piano lektion dereckt efter!
Kan nån skriva nått för ja kan inte skriva resten 23 september <3 1 sep, 2011 12:03 |
|
Jullan
Elev |
Tack för tipset!
1 sep, 2011 19:31 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Tack Julia!
_______________________________________ Kapitel 7 Jag sprang efter henne för att få stopp. "Ginny, stanna, ge tillbaka min mat!" skrek jag om och om igen, men hon stannade aldrig. En gång såg jag henne ta upp sin mobil och antagligen tittade på mitt sms, men bara ignorerade det. Efter ett tag gav jag upp. Jag stannade och satte mig mot en väg. Där satt jag en stund utsvulten. "Vad är det?" frågade en bekand röst och överraskande snällt. Jag tittade långsamt upp och suckade. "Vad vill du Pancy?" Hon tittade på mig och log. Sedan tog hon fram en lapp ur hennes väska och gav den till mig. Jag tog emot den och granskade den noga. "Det är en inbjudan till mitt party." sa hon och avbröt mitt läsande. Jag suckade tungt och blev bara ennu argare. "Lägg av Pancy! Sluta göra mig irriterad hela tiden!" röt jag och ställde mig upp, redo att gå. Pancy hindrade mig och log. "Om du inte vill så..." jag gick iväg argt från henne och upp till Gryffindors sällskapsrum. Där jag satt jag mig ner i en soffa och tog upp Pancys inbjudan. Sedan läste jag den om och om igen. PAAAAAAAAAAARTY! Du är här med ibjuden till självaste Pancy Parkinssons Paaaarty! Grattis! Köp en fin present till mig nu. Jag önskar mig: *En ny mobil *En häst *En Lambogini *En ny laptop *Smink (massor!) *Smycken *Överraskningar *Stora paket Om du köper allt kan du bli min "Veckans favorit"eller om du är kille får du...krama mig!. Paaartyt hålls i Slytheriins sällskapsrum. Kom dit i FULA kläder. Ingen får vara snyggare en mig. CHAO! Efter 10 gången stannade jag och tänkte efter. "Det där låter/ser faktiskt trovärdigt ut." sa jag för mig själv och tog en snabb titt på papret igen. "Jag fattar inte hur jag tänker. Det är ju självaste Pancy Parkinsson!" sa jag tyst och knöglade ihop pappret. Sedan slängde jag det i papperskoren och gick ut ur sällskapsrummet igen. Jag försökte ignorera Pancy hela den dagen sen. 23 september <3 1 sep, 2011 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen