Proud to be tall!!
Forum > Off Topic > Proud to be tall!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Jag är 176, och är den längsta tjejen i min klass. Tror jag... Men jag har inget problem med att vara lång, jag tycker det är fint.
7 okt, 2011 18:00 |
|
Borttagen
|
Jag är 1.75 och alltid varit längsta tjejen i klassen men jag har också alltid varit väldigt stolt över att vara lång och inte vara riktigt som alla andra
7 okt, 2011 18:17 |
|
Soz
Elev |
Jag är 1.69, och har en kompis som är dryga 1.40. Vi ser rätt kul ut ihop.
Men skulle faktiskt önska att jag åtminstone var kortare än min stora syster, som är 1 dm kortare äm mig ... Sherlockian, Whovian etc. 7 okt, 2011 20:22 |
|
Borttagen
|
Har länge varit ganska kort, men nu är jag äntligen en av de längsta i min klass! Praise the Lord!
8 okt, 2011 22:47 |
|
grodan-boll
Elev |
är 168 tror jag..är typ längst bland mina vänner, men annars vet jag inte om jag är speciellt lång..fast jag kan inte räkna mig själv som kort heller..
Det beror nog på vem man jämför med SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 8 okt, 2011 23:14 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Jag är 1,69 men vet inte om det är lång eller kort för min ålder.
Jag är 13 om tre veckor och gåe i sjuan
12 okt, 2011 20:08 |
|
Anapneo
Elev |
14 okt, 2011 23:56 |
|
Amandan
Elev |
En av mina nära tjejkompisar är 1.83, hon går i åttan som jag. Hon är ganska lång, men det är fint.
Jag är 1.68, helt okej, skulle vilja vara 1.70 dock. Min tumblr!
15 okt, 2011 00:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen