Proud to be short :)
Forum > Off Topic > Proud to be short :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Youknoowme: ^Hahahhahah om du är det i klassen så är du väll medellång. xD Man kan ju inte riktigt jämföra med klassen eftersom att alla är olika många/olika långa. I min klass är typ alla tjejer över 1.70 cm och det är INTE medellångt. Men dom som är 1.70 skulle kalla sig själv korta om man jämför med alla i min klass. Så ja, det kan bli väldigt missvisande att jämföra med sin klass. Jag är en dvärg i min klass med andra ord.
29 aug, 2011 18:59 |
|
baramin
Elev |
Kortis for the win! Är i boob-höjd på de flesta av mina vänner, haha. 160, ungefär. WHOOP!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 29 aug, 2011 19:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Kortis for the win! Är i boob-höjd på de flesta av mina vänner, haha. 160, ungefär. WHOOP! I know the feeling, lite akward sådär.. 29 aug, 2011 19:09 |
|
leumas vän
Elev |
29 aug, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
^ skryt på, skryt på!
29 aug, 2011 19:18 |
|
superman
Elev |
Skrivet av soratanaka: Haha, är kort och det är rätt chill. Hade dock velat bli 160. En cm seriously. En halv centimeter 29 aug, 2011 19:18 |
|
Episkey
Elev |
Jag går i åttan och är (knappt) 150... kommer dock växa minst tio cm till! Kan tillägga att jag alltid varit kort, att mina föräldrar är 173 & 180 och att de var lika korta i min ålder!
29 aug, 2011 19:31 |
|
expelliarmus
Elev |
29 aug, 2011 19:31 |
|
Borttagen
|
alla i min familj är korta.. jag kommer föda upp dvärgar!
29 aug, 2011 19:37 |
|
childhoodlight
Elev |
Någonting jag hatar är när längre människor använder en som stöd och lägger hela sin vikt på en. Hello, I'm a human, inte någon jävla stödpelare. Eller när folk gång på gång påpekar att man är liten/kort - det är någonting jag vet och någonting jag inte kan fixa, så varför kommentera det hela tiden? Jag får seriöst, utan att överdriva, höra ungefär tre gånger per dag att jag är liten/kort.
![]() Fattar inte grejen.
29 aug, 2011 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen