En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
Forum > Fanfiction > En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Haha jag dör.. Superbra!
31 aug, 2011 19:38 |
|
si_tonks
Elev |
31 aug, 2011 19:44 |
|
Ida S
Lärare |
HAHA en ful Edward... och Hello Kitty-älskande Snape ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 31 aug, 2011 19:50 |
|
Borttagen
|
31 aug, 2011 19:52
Detta inlägg ändrades senast 2011-08-31 kl. 20:02
|
|
GinnyOlivia
Elev |
31 aug, 2011 19:52 |
|
Ginny00
Elev |
JAAAA 8D Såklart vi vill!
31 aug, 2011 20:00 |
|
Borttagen
|
Här kommer mer, trevlig läsning!
Solen var på väg att gå ner. Inte långt därifrån satt Dumbledore, i en grotta i bergen. Han och Alice Cullen skulle snart försöka kidnappa Renesmee. De hade i hemlighet röntgat henne och kommit fram till att hon var fullproppad med information om Snapes Hello Kitty-docka. Dumbledore tänkte stjäla Hello Kitty-dockan så snart han fick chansen. Så nu trodde han alltså att Renesmee hade snappat upp information om detta, som Dumbledore behövde. I själva verket var det kladdkaka som hon var fullproppad med, men Dumbledore kunde inte se någon skillnad på röntgenbilderna av topphemlig information och kladdkaka. Dumbledore skulle alltså försöka kidnappa Renesmee så snart han fick möjligheten, i tron om att hon skulle leda honom till Hello Kittyn. I själva verket var det enda hon kunde leda honom till med hjälp av ”informationen” ett café. Men det visste ju inte Dumbledore. Så medan han låg och sov och Vampyrerna, Idioterna och Snape drog sig hemåt Igenlappade Kitteln, sjönk solen bakom bergen och natten kom. Nästa dag skulle försöket att röva bort Renesmee utföras, och då gällde det att vara utvilad... 31 aug, 2011 20:03 |
|
Ida S
Lärare |
Haha, skrattade högt xD Underbart!
"we live together, and harry does all the cooking." 31 aug, 2011 20:13 |
|
Borttagen
|
Åh, denna läste jag på kpwebben
31 aug, 2011 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh, denna läste jag på kpwebben Kul! Vad heter du på Kpwebben? Jag heter Bebban99 är dock inte inne så ofta men, men... 31 aug, 2011 20:40 |
Forum > Fanfiction > En hejdlöst gapskrattsframkallande parodi på Harry Potter och Twilight
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen