Vad gör du omedvetet?
Forum > Off Topic > Vad gör du omedvetet?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cyachi
Elev |
Visslar alltid. </3 Helt utan att jag tänker på det, haha. Nynnar och trummar med händerna rätt mycket också.
1 sep, 2011 15:21 |
|
Borttagen
|
jag försvinner alltid i space, jag som stirrar rakt ut i ingenting, och sätter bernen i kinaställning!
1 sep, 2011 15:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Jag biter mig alltid i kinden utan att tänka på det. Och ofta när jag snackar med någon kan jag titta överallt annars förutom på den personen jag snackar med. ^ this 1 sep, 2011 15:35 |
|
Borttagen
|
skrattar, också!
1 sep, 2011 16:03 |
|
GinnyOlivia
Elev |
1 sep, 2011 16:14 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag brukar dra upp överläppen mot näsan, och så kan jag sitta så jättelänge utan att jag tänker på det...
1 sep, 2011 18:50 |
|
Mandy Diamond
Elev |
1 sep, 2011 21:32 |
|
Elderwand
Elev |
1 sep, 2011 21:58 |
|
MonsterCookie
Elev |
Biter på skinnet vid mina naglar... Och på naglarna, men mest på skinnet. När jag tänker, mest när jag skriver... Det suger -.-
Och så glider mina tankar undan från det jag borde tänka på, t.ex om jag snackar med någon så helt plötsligt kan jag märka att jag inte lyssnar längre. Heh. wolfstar deserved better. 2 sep, 2011 19:44 |
|
tomtesnodd
Elev |
Stirrar på någon speciell punkt framför mig, och då menar jag verkligen stirra. Det är faktiskt jätte skönt! Mina vänner tycker att det är jätte läskigt, för jag ser helt borta ut och mina ögon blir stora och tomma. Kan också komma ihåg speciella tillfällen, eller leva mig in i andra situationer, och så helt plötsligt går jag runt och skrattar och ler för mig själv eftersom det jag tänker på är så roligt. x)
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 2 sep, 2011 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen