Vad har du för mobil?
Forum > Off Topic > Vad har du för mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tomtesnodd
Elev |
iPhone 4
hey, sluta skämmas över era telefoner! :o "It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 26 aug, 2011 18:27 |
|
Enchanted
Elev |
Jag har en HTC gratia
26 aug, 2011 18:30 |
|
Elley
Elev |
Tror inte det är så många som skäms... men det kan ju vara bra med en fungerande telefon!
http://nouw.com/ellenfelixson/
26 aug, 2011 18:40 |
|
ninja
Elev |
ZTE Blade! Me gusta!
26 aug, 2011 18:40 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Jag har en nokia den svarta. Har haft den i ungefär ett år nu.
Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
26 aug, 2011 18:55 |
|
Borttagen
|
Jag har en Iphone 4. Har haft den i ungefär en månad nu.
26 aug, 2011 19:12 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av ikka: Nokia 5310 xpress music. Ååå en sån hade jag förut, älskade den av hela mitt hjärta ♥ Sen gick den sönder, och jag fick en Sony Ericsson Xperia x10 mini... som jag inte trivs med alls x( Jag älskar min fortfarande, trots att den har drygt tre år på nacken. ♥ Grejen är den att den har varit med mig så länge liksom... Den har badat med mig i Östersjön bland annat. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
26 aug, 2011 19:31 |
|
whirlwinds
Elev |
en sony ericsson w995, med ett x antal knappar som slutat fungera. kameran funkar knappt heller, fokusen är helt åt helvete. önskar mig en iphone i födelsedagspresent men pappa vägrar att köpa en.............
:<
26 aug, 2011 21:15 |
|
Borttagen
|
Jag har en xperia som är vitt. Jag köpte den exakt i samma gata och samma dag en timme innan bomben. (Det var i drotninggatan)
26 aug, 2011 21:17 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag har en liten glansig, mörkröd Nokia, som inte alls är särskilt modern - ingen flashig SmartPhone eller nåt sånt, men jag gillar den!
26 aug, 2011 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen