F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stranger
Elev |
Jag fixar kanske lite imorgon. ^^
16 aug, 2011 22:00 |
|
Episkey
Elev |
16 aug, 2011 22:04 |
|
lillamymin
Elev |
Nu har vi en jättefin sida där man till och med kan bli medlem. Men vad jag undrar är om någon skulle kunna tänka sig att ta över webmasterns konto. Som det är nu så vet alla lösen ordet till denna person, i alla fall de som jag ugglat men det går att ändra. Någon som känner sig manad?
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 16 aug, 2011 22:50 |
|
Borttagen
|
Du får såklart vara med, du var ju på mugglisträffen! 16 aug, 2011 23:01 |
|
Adina
Elev |
Skrivet av lillamymin: Nu har vi en jättefin sida där man till och med kan bli medlem. Men vad jag undrar är om någon skulle kunna tänka sig att ta över webmasterns konto. Som det är nu så vet alla lösen ordet till denna person, i alla fall de som jag ugglat men det går att ändra. Någon som känner sig manad? Ja om många personer vet lösenordet till webmastern, så behövs det väl inte en person som "äger" kontot? Jag menar, alla dem som har det lösenordet kan ju ändra saker om de vill det? :) 16 aug, 2011 23:19 |
|
lillamymin
Elev |
Så nu är Josse, jag och du, Adina admins och hag tänkte att alla som var på träffen skulle kunna vara det. Jag har även fixat så att alla nya medlemmar måste godkännas innan de får komma in. Tror ni det blir bra?
Edit: Jag kommer inte att använda webbmasterkontot, det är allas. Jag har ett eget. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 17 aug, 2011 11:23 |
|
Adina
Elev |
Skrivet av lillamymin: Så nu är Josse, jag och du, Adina admins och hag tänkte att alla som var på träffen skulle kunna vara det. Jag har även fixat så att alla nya medlemmar måste godkännas innan de får komma in. Tror ni det blir bra? Edit: Jag kommer inte att använda webbmasterkontot, det är allas. Jag har ett eget. Låter bra :) 17 aug, 2011 11:25 |
|
Stranger
Elev |
Kan du göra mig till Admin med? :3 Jag var ju också där
17 aug, 2011 19:21 |
|
Borttagen
|
Ehm... Jag var med där. 18 aug, 2011 17:35 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ehm... Jag var med där. Haha, men du kan ju göra dig själv till admin om du har ett konto på sidan. Eftersom du var med har du rätt till wabmasterkontot, bara uggla så får du lösen med mera av lillamymin. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 18 aug, 2011 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen