Quidditch i Lundagård
Forum > Off Topic > Quidditch i Lundagård
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
15 sep, 2011 15:03 |
|
Elin@
Elev |
^ Varför? :c
15 sep, 2011 15:04 |
|
Luna 1
Elev |
^ I woud guess evil parents.. JAG SKA FRÅGA NU!
Pappa sa att vi kan prata om det sedan. I have a bad feeling.. MEN INTE ET DIREKT NEJ!
Tumblr.
15 sep, 2011 15:09 |
|
Elin@
Elev |
Skrivet av Luna 1: ^ I woud guess evil parents.. JAG SKA FRÅGA NU! Pappa sa att vi kan prata om det sedan. I have a bad feeling.. MEN INTE ET DIREKT NEJ! Men varför skulle du inte få gå? õ.õ 15 sep, 2011 15:11 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Elin@: Skrivet av Luna 1: ^ I woud guess evil parents.. JAG SKA FRÅGA NU! Pappa sa att vi kan prata om det sedan. I have a bad feeling.. MEN INTE ET DIREKT NEJ! Men varför skulle du inte få gå? õ.õ För att mamma är så paranoid att hon kan tro att ni är lönnmördare allihopa XD MEN eftersom DU och din storasyter kommer är chansen större!
Tumblr.
15 sep, 2011 15:13 |
|
Salazar1
Elev |
Hade gärna velat komma men jag har tävling den dagen. Det får bli en annan gång för mej!
Slytherin Pride 15 sep, 2011 15:15 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Salazar1: Hade gärna velat komma men jag har tävling den dagen. Det får bli en annan gång för mej! Men jahg har inte sätt dig på typ.. TUSEN ÅR! Eller sedan Moldys filmkväll eller då jag såg dig i bilen.. Men ÄNDÅ!
Tumblr.
15 sep, 2011 15:16 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av Luna 1: Tävlingen är typ viktigt! Inte för mig men jag väljer tydligen inte själv om jag ska tävla eller ej! Om inte jag ska tävla måste jag hjälpa till på Mikaeli-marknaden istället Skrivet av Salazar1: Hade gärna velat komma men jag har tävling den dagen. Det får bli en annan gång för mej! Men jahg har inte sätt dig på typ.. TUSEN ÅR! Eller sedan Moldys filmkväll eller då jag såg dig i bilen.. Men ÄNDÅ! Slytherin Pride 15 sep, 2011 15:17 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Salazar1: Skrivet av Luna 1: Tävlingen är typ viktigt! Inte för mig men jag väljer tydligen inte själv om jag ska tävla eller ej! Om inte jag ska tävla måste jag hjälpa till på Mikaeli-marknaden istället Skrivet av Salazar1: Hade gärna velat komma men jag har tävling den dagen. Det får bli en annan gång för mej! Men jahg har inte sätt dig på typ.. TUSEN ÅR! Eller sedan Moldys filmkväll eller då jag såg dig i bilen.. Men ÄNDÅ! ELAKA MÄNNISKOR!
Tumblr.
15 sep, 2011 15:21 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av Luna 1: Jepp, men så är det! Vi ses väl på nästa filmkväll iallafallSkrivet av Salazar1: Skrivet av Luna 1: Tävlingen är typ viktigt! Inte för mig men jag väljer tydligen inte själv om jag ska tävla eller ej! Om inte jag ska tävla måste jag hjälpa till på Mikaeli-marknaden istället Skrivet av Salazar1: Hade gärna velat komma men jag har tävling den dagen. Det får bli en annan gång för mej! Men jahg har inte sätt dig på typ.. TUSEN ÅR! Eller sedan Moldys filmkväll eller då jag såg dig i bilen.. Men ÄNDÅ! ELAKA MÄNNISKOR! Slytherin Pride 15 sep, 2011 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen